Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: خوشبختانه حمایت‌ها از طرف اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین خوب بوده است. تاریخ انتشار: 09:38 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۲۷۰

منصور پورمیرزایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: در این مدت به هر شکلی بوده تمرین کرده‌ام تا خودم را از شرایط تمرینی دور نگه ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته چون فعلأ هیچ خبری نیست در خانه به انجام تمرینات می‌پردازم. احتمال دارد بنا به درخواست کادرفنی تیم ملی و موافقت مسئولان استارت اردوها از شهریور زده شود.

وی افزود: خوشبختانه حمایت‌ها از طرف اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین خوب بوده است. در کنار این موضوع، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک برنامه‌های مدونی را برای ما در نظر گرفته‌اند تا از شرایط تمرینی دور نشویم.

عضو تیم ملی پاراوزنه‌برداری در خصوص انتخاب رواسی به عنوان سرمربی این رشته گفت: انتخاب خوب و هوشمندانه‌ای از سوی مسئولان صورت گرفت زیرا رواسی از لحاظ فنی دارای تجربیات گرانبهایی است که می‌تواند در تمرینات آنها را به منتقل کند. البته تصور من این بود تا پس از آمدن رضازاده شاید او تمایل به استفاده از برخی مربیان وزنه‌برداری در این رشته داشته باشد که این اتفاق رخ نداد.

پورمیرزایی در مورد اینکه وی جانشین سیامند رحمان در تیم ملی پاراوزنه‌برداری شده، اظهار داشت: درگذشت سیامند رحمان کل مردم ایران و جهان را شوکه کرد. به نظرم مسئولان می‌توانستند سیامند را بهتر از این حفظ کنند. ما با هم رفیق بودیم، به طوری که در بیشتر مسابقات مدال طلا و نقره به ما می‌رسید و افتخارمان این بود که پرچم ایران را بالا می‌بردیم. برای من هم مهم نبود که نقره برای من می‌شود و طلا برای سیامند. تمام هدف من برنامه‌ریزی برای حضوری موفق در پارالمپیک بود که در این سال‌ها این اتفاق رخ نمی‌داد اما اکنون این اتفاق باعث شده تا شانس حضور در پارالمپیک را به این شکل و در نبود سیامند پیدا کنم.

وی در مورد تعویق یکساله پارالمپیک گفت: این اتفاق به نفع ورزش ایران شد. تفاوتی هم برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی ندارد. یک سالِ باقیمانده فرصت خوبی برای ورزشکاران و فدراسیون‌های ورزشی است تا برنامه‌های خودشان را بهتر ادامه بدهند. این اتفاق کمک می‌کند تا هم از لحاظ ریکاوری بهتر شوم و هم به لحاظ فنی پیشرفت کنم. تمام تلاشم است تا بهترین عملکرد را برای ایران داشته باشم. هر زمان که مصدوم بودم اما تلاش کردم بهترین وزنه‌ها را بزنم. اکنون هم با آمادگی صددرصدی می‌خواهم مدال طلای فوق سنگین را به نام ایران کنم، زیرا مدال پارالمپیک متعلق به سیامند است و من تنها باید آن را به دست بیاورم.

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری در پایان گفت: درخواستم از مسئولان فدراسیون و انجمن این است که اردوها متمرکز در تهران نباشد و در جاهای دیگر هم اردو برگزار شود، زیرا این اتفاق به لحاظ روحی و روانی می‌تواند باعث بالاتر رفتن انگیزه تمام ورزشکاران شود.

بیشتر بخوانید: رضی: از انتخاب رواسی خوشحال شدم/ تمرین در اردو خیلی بهتر از تمرین انفرادی است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاراوزنه برداری پارا وزنه برداری پاراوزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود