Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از قم، مدیرکل روابط عمومی وحوزه ریاست دانشگاه آزاداسلامی قم درسومین جلسه هم اندیشی کمیته کارگروه جذب دانشجویان جدیدالورود مهر ۹۹ باتاکید بر لزوم طبقه بندی و تبیین سند راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی قم در مسیر جذب دانشجو ترم آینده، تسهیل در انصراف ثبت نام کنندگان متقاضیان ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی را باعث ایجاد اعتماد مردم به بزرگترین مرکز آموزش عالی استان قم برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف ملکوتی افزود: « همجواری دانشگاه آزاد اسلامی قم با حرم کریمه اهل بیت (س) وحضورمراجع معظم تقلید و اساتید حوزه های مقدسه علمیه باعث شده است که معرفی جاذبه های علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی قم به اقشار جامعه با محوریت ارزش های فرهنگی استان قم توامان باشد.»

وی تاکید کرد: باید در مسیر جذب متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی قم بر جاذبه های علمی، پژوهشی این واحد دانشگاهی اعم از ظرفیت های علمی،پژوهشی،آزمایشگاههای مجهز دانشگاه، معرفی فرصت های شغلی رشته های تحصیلی و حضور اساتید مجرب و متعهد در این واحد دانشگاهی تمرکز شود.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه ریاست واحد قم، معرفی شاخصه های دانشگاه آزاداسلامی قم را ضروری برشمرد و گفت: باید با معرفی درست و بیان واقعیت های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی واحد قم به جامعه بتوانیم اعتماد مردم را برای ادامه تحصیل دراین واحد دانشگاهی بیش از پیش بدست آوریم.

مسئول کارگروه جذب واحد قم با اشاره به اینکه تبلیغات مهمترین رکن معرفی دانشگاه به عموم مردم است بیان کرد: « اگرتبلیغات و معرفی دانشگاه در راستای جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی قم صادقانه باشد، بی شک می توانیم براساس داشته های علمی خود در سطح استان و کشور در حضور حداکثری دانشجو موفق عمل کنیم»

بودجه 3 میلیارد ریالی دانشگاه آزاد اسلامی قم برای جذب دانشجویان جدید

ملکوتی از اختصاص بودجه 3 میلیارد ریالی دانشگاه آزاداسلامی قم برای جذب دانشجویان جدید خبر داد وگفت: با موافقت سیف الله فضل الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم برای انجام فرآیند جذب متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی قم مبلغ 3 میلیارد ریال بودجه پیش بینی، که این مبلغ دربخش های پشتیبانی، تبلیغات محیطی، صداوسیما، هزینه های سرمایه ای و فضای مجازی و غیره برنامه ریزی شده است.

مدیرکل روابط عمومی وحوزه ریاست واحد قم، طبقه بندی وتبیین سند راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی قم در مسیر جذب دانشجو برای مهر ماه را مهم ارزیابی کرد و گفت : داشتن یک سند راهبردی برای جذب و طبقه بندی بر اساس اهداف و شرح وظائف کمیته های متعدد می تواند برای رسیدن به اهداف نظام آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی قم در مسیر جذب دانشجو موثر باشد.

وی با تاکید بر عملکرد موفق آموزش های غیرحضوری دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور، دانشگاه آزاداسلامی قم در آموزش غیرحضوری به دانشجویان موفق عمل نموده است به طوری که حتی امتحانات پایان ترم این واحد دانشگاهی بصورت مجازی وغیرحضوری با رعایت تمامی پروتکل های آموزشی، بهداشتی برگزار شد.

ملکوتی بر لزوم معرفی عملکرد موفق دانشگاه آزاد اسلامی قم در حوزه آموزش های غیرحضوری و مجازی به جامعه تاکید کرد و گفت : در فضای کرونایی موجود در سطح جامعه، معرفی عملکرد موفق واحد قم در آموزش های مجازی و غیر حضوری می تواند نقطه عطفی باشد برای تمامی خانواده های معزز که دغدغه سلامتی فرزندان خود را در مسیر ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی قم دارند.

مدیرکل روابط عمومی وحوزه ریاست واحد قم گفت: برنامه ریزی های لازم جهت معرفی ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی قم در بین خانواده های اتباع غیر ایرانی و حضور حداکثری دانشجویان اتباع در این واحد دانشگاهی شده است.

مسئول کارگروه جذب واحد قم ایجاد سامانه خودکار پاسخگو، تسهیل در انصراف ازتحصیل متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی قم، اجرای دقیق بخشنامه های هدایت تحصیلی و تکریم ارباب رجوع را در مسیر حضور حداکثری دانشجو برای مهر ماه سال جاری موثر دانست.

انتهای پیام /

324 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی قم شریف ملکوتی کارگروه جذب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی قم کارگروه جذب دانشگاه آزاد اسلامی قم متقاضیان ادامه تحصیل دانشگاه آزاداسلامی قم واحد دانشگاهی روابط عمومی اسلامی قم کارگروه جذب سند راهبردی مسیر جذب جذب دانشجو واحد قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حامد خراسانی معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور یک‌هزار و ۴۶۸ داوطلب در دو دانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد روز پنج‌شنبه میزبان ۸۶۱ داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد ۵۰۵ داوطلب خانم و مابقی آقا هستند.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: روز جمعه نیز ۶۰۷ داوطلب خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خراسانی گفت: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روزهای ۵ شنبه و جمعه رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و درب‌های حوزه‌های امتحانی رأس ۷:۳۰ بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن درهای حوزه‌های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند؛ چراکه از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی با تأکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون متذکر شد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوطه، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه، تراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن همراه داشته باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه‌های الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب و یادداشت خودداری کند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر /

کد خبر: 1228228 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • کسب سهمیه المپیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد