Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:33:25 GMT

ربیع‌خواه به دیدار ماشین‌سازی می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۸۷۸۸

ربیع‌خواه به دیدار ماشین‌سازی می‌رسد

«محسن ربیع‌خواه» در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر از ناحیه کف پا آسیب جدی دید به طوری که در ۳۰ دقیقه پایانی این بازی با درد در زمین حاضر بود.

از آنجایی که این بازیکن فکر می‌کرد استخوان کف پایش دچار شکستگی شده به همین دلیل از محل آسیب دیدگی عکس گرفت اما پزشکان به او اعلام کردند که مصدومیتش جدی نیست و استخوان کف پای او دچار شکستگی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل ربیع‌خواه در این یکی دو روز زیر نظر پزشک، مشغول انجام حرکات درمانی شد تا با آغاز تمرینات برای بازی این هفته مقابل تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در شرایط ایده‌آل قرار داشته باشد.

منبع: باشگاه پرسپولیس برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس محسن ربیع‌خواه شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محسن ربیع خواه شهرداری بوشهر باشگاه پرسپولیس محسن ربیع خواه شهرداری بوشهر ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی