Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی ان ان برزیل روز دوشنبه گزارش داد که «ژایر بولسونارو» رئیس جمهور برزیل دارای علائم ابتلا به کووید -۱۹ است، و نتایج آزمایش وی قرار است ظهر سه شنبه (به وقت محلی) اعلام شوند.

این در حالی است که اواخر ماه ژوئن و پس از حضور رئیس جمهور برزیل در یک گردهمایی عمومی بدون زدن ماسک محافظتی، برخی رسانه‌ها احتمال ابتلای بولسونارو به ویروس جدید کرونا را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی سی ان ان برزیل اعلام کرد که دمای بدن بولسونارو ۶۵ ساله حدود ۳۸ درجه سلسیوس و سطح اکسیژن خون وی حدود ۹۶ درصد است. بر حسب وجود علائم ابتلا به کرونا، برنامه بولسونارو در هفته جاری لغو شده و وی در حال مصرف داروی هیدروکسی کلروکین است.

به گزارش گلوبو، رئیس جمهور برزیل خطاب به حامیان خود در محوطه بیرونی کاخ ریاست جمهوری گفت که وی پس از چک آپ ریه خود در بیمارستان به محل کار خود بازگشته است و اطمینان داد که همه چیز «بسیار خوب» است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: برزیل رئیس جمهور ماسک ویروس ریاست جمهوری چک بیمارستان برزیل بیمارستان رئیس جمهور ماسک ویروس رئیس جمهور برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور وارد پاکستان شد

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود مورد استقبال جمعی از مقامات ارشد پاکستان قرار گرفت. مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان تا ساعاتی دیگر از سوی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز در محل کاخ نخست وزیری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور در سفر ۲ روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با محمد شهباز شریف دیداری خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیات‌های عالیرتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با آصف‌ علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌ وگو می‌کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود.

کد خبر 846218 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • رئیس جمهور وارد پاکستان شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • علائم ابتلا به پارکینسون در جوانان چیست؟ / بروز نشانه‌های بیماری در پی مصرف بعضی داروها