Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقری اظهار کرد: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی پیش از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی وزرا باید به مجلس بیایند و گزارشی از عملکرد خود بدهند؛ آقای ظریف هم در همین راستا در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت و گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد، اما متاسفانه حواشی این جلسه در شأن نظام و مجلسی با ادعای انقلابی‌گری نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی را مظهر بی‌اخلاقی توصیف کرد و گفت: ما باید اخلاق‌مداری را رعایت کنیم آنچه اتفاق افتاد شبیه یکی از جلسات مجلس نهم با آقای احمدی‌نژاد بود؛ این مشی برای به حاشیه بردن کشور باعث می‌شود همه ما ضرر کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم از نظر اقتصادی زیر فشار هستند و باید به دنبال حل مشکلات آنها بود نه تعیین مقصر، اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی باید در این دوره اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهد قرآن هم به صراحت می‌گوید مومنین کسانی هستند که سخنان مختلف را می‌شنوند و از آنچه احسن است تبعیت می‌کنند. همکاران نماینده باید صحبت‌های ایشان را گوش می‌دادند و بعد با منطق و استدلال صحبت می‌کردند.

وی با بیان این‌که توهین‌های نمایندگان در جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در شأن کشور نبود، تاکید کرد: رهبری از همه ما بیشتر آقای ظریف را می‌شناسند و در این دولت از کسی به اندازه ایشان دفاع نکرده است؛ اگر ما داعیه ولایتمداری و انقلابی‌ گری را داریم باید فرمایشات ایشان را بشنویم و بعد قضاوت کنیم؛ حتی اگر وزرای دیگری که به عملکردشان انتقاداتی وجود دارد هم در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کردند باز هم نباید با این ادبیات با آنها صحبت می‌شد یا آنها را دروغگو خطاب می‌کردیم.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: این رفتارها نشانه این است که ما هنوز به عقلانیت کامل نرسیده‌ایم؛ باید سعی کنیم عقلانیت را بر مجلس شورای اسلامی حاکم کنیم تا در یک فضای منطقی گفت‌وگوها دنبال شود.

2727

کد خبر 1407403

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف مجلس یازدهم آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • شعری که رهبر انقلاب برای عملیات وعده صادق خوانده‌اند
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم