Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در تازه‌ترین گزارش خود تایید کرد که اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی نقض قوانین بین المللی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «اگنس کالمرد» با تاکید بر اینکه ترور سردار شهید سلیمانی و نه تن دیگر از همراهانش تخطی از قوانین بین المللی بوده، گفت که دولت آمریکا تاکنون نتوانسته است مدرکی قانع کننده ارائه کند که نشان دهد حمله‌ای ادامه دار یا قریب الوقوع منافع این کشور را تهدید می‌کرده تا از این طریق حمله به خودروی حامل سردار شهید سلیمانی را توجیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق ترجمه ایسنا از به نقل از رویترز، گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در گزارشش نوشته است که این اقدام نقض منشور سازمام ملل بوده و خواستار پاسخگویی در قبال ترورهای هدفمند با پهپاد و وضع مقرارتی کامل‌تر برای استفاده از این تسلیحات شد.

 

او همچنین در این باره به رویترز گفت: جهان از نظر به کارگیری پهپادها در موقعیت مهمی است که در آستانه دیدن نتیجه آن هستیم. شورای امنیت اقدامی انجام نمی دهد. جامعه جهانی هم خواسته یا ناخواسته سکوت اختیار کرده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی گزارشگر حقوق بشر سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار مأموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و ابراز داشت: این مأموریت‌ها منجر به دستگیری هفت نفر شده است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران یگان امداد میامی هنگام گشت‌زنی محورهای مواصلاتی متوجه وانت مزدا مشکوک شدند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق تجهیزات آب‌نما میدان نور سمنان توسط مأموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر دستگیر شد، ابراز داشت: متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت شیرآلات و تجهیزات این آب‌نما اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سه سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره شاهرود به دام پلیس گرفتار شدند، تصریح کرد: این افراد به انجام چهار فقره سرقت از محل‌های مذکور اعتراف کردند.

وی از کشف دو کیلوگرم تریاک از خودرو ۴۰۵ و دستگیری راننده آن در ایست بازرسی شاهرود محور مشهد خبر داد و گفت: این خودرو از شرق کشور به سمت استان‌های شمالی در تردد بود که با هوشیاری مأموران از حرکت ایستاد.

کد خبر 6088535

دیگر خبرها

  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس