Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراگان اسکوچیچ مانند سرمربی سابق تیم ملی کارش را از بازی با سوریه در تهران استارت می‌زند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دراگان اسکوچیچ مانند سرمربی سابق تیم ملی کارش را از بازی با سوریه در تهران استارت می‌زند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی این روزها بازی های لیگ برتر را به جدیت بالایی دنبال می‌کند و در صدد انتخاب بهترین بازیکنان برای آماده سازی تیم ملی جهت حضور در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی کروات بعد از بازگشت به تهران، دیداری با دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار کرد تا دغدغه های خود درباره تیم ملی را بیان کند که یکی از این مسائل، هماهنگی بازی های ملی بود. فدراسیون فوتبال هم با توجه به محدودیت های مربوط به ویروس کرونا، توانسته بازی با سوریه را در ۱۳ شهریور در تهران هماهنگ کند تا حداقل نسبت به رقبای خود از جمله عراق و بحرین عقب نیفتد.

بازی ایران و سوریه نخستین دیداری است که اسکوچیچ به صورت رسمی و بعد از حدود هشت ماه روی نیمکت تیم ملی می نشیند و باید بازیکنان نهایی خود برای انتخابی جام جهانی را از دل این دیدارها انتخاب کند.

این دیدار به نوعی یادآور نخستین تجربه حضور ویلموتس روی نیمکت تیم ملی بود که با ۵ گل به سود ایران تمام شد و دیدگاه مثبتی را نسبت به سرمربی بلژیکی به وجود آورد اما همه چیز آنطور که شروع شده بود، به پایان نرسید و ویلموتس در هنگام خروج از ایران، یک مربی شکست خورده نام گرفت.

ریشه تعریف و تمجید از ویلموتس را باید در دوران کی‌روش جست و جو کرد که در دوران اوج سوریه نتوانست این تیم را در هر دو دیداری رسمی در مالزی و ایران با شکست مواجه کند اما ویلموتس توانست ۵ بار دروازه سوری ها را باز کند.

در هر حال اتفاقی که برای ویلموتس رخ داد تبعاتی را برای اسکوچیچ به دنبال دارد و بردن با هر تعداد گل نمی تواند اعتباری را برای سرمربی کنونی تیم ملی به دنبال داشته باشد.

البته تیم ملی برای آماده سازی نیاز به بازی های بیشتری دارد و باید دید فدراسیون فوتبال در ادامه مسیر جام جهانی چه دیدارهایی را برای تیم ملی ایران هماهنگ خواهد کرد تا اسکوچیچ با خیال راحت تری به رویارویی چهار تیم آسیایی عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج برود.

ایسنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی اسکوچیچ ویلموتس اسکوچیچ تیم ملی ویلموتس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اوضاع ما مناسب نیست و وضعیت‌مان خراب‌تر شده است.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان اظهار کرد: می‌دانستیم امروز یک بازی پراسترس و پرتنشی داریم. این استرس در مغز ما و وجود تک‌تک بازیکنان و حتی هواداران وجود داشت، بازی بد را شروع کردیم.

او ادامه داد: بازی، بازی نبود که بخواهیم ببازیم. بعد از گلی که دریافت کردیم برای برد بازی کردیم و بازی‌ای که می‌توانست حداقل یک امتیاز برای ما داشته باشد از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باید تمرکزمان را برای بازی‌های آینده بگذاریم. اوضاع ما مناسب نیست و وضعیت‌مان خراب‌تر شده است و باید با تمام وجود، تمرکز و انرژی مثبت به سوی بازی‌های آینده برویم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل