Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی بورس گفت: دولت منابع مالی برای اتمام پروژه‌های توسعه‌ای را ندارد، امروز بهترین زمان ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری عام با سرمایه حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی برای اتمام پروژه‌های سودآور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهین چراغی با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: "دولت منابع مالی برای اتمام پروژه‌های توسعه‌ای را ندارد، امروز بهترین زمان ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری عام با سرمایه حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی برای اتمام پروژه‌های سودآور است، تنها راه جهش تولید، استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای اتمام پروژه‌های بلاتکلیف در نفت و گاز و معادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

کد خبر 432441

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار بورس شاخص بورس معاملات بورس بازار سرمایه بورس شاخص کل بورس بورس تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای اتمام پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آنروا درباره اتمام منابع خود برای کمک به مردم غزه

رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) درباره اتمام منابع این نهاد حقوق بشری برای کمک به مردم غزه هشدار داد.

به گزارش مشرق، «فیلیپ لازارینی» امروز (سه شنبه) در گفت‌وگو با خبرگزاری «رویترز» خاطرنشان کرد: ما فقط منابع کافی برای ادامه عملیات امدادرسانی تا پایان ماه می(۱۱ خرداد) را در اختیار داریم.

وی، وضعیت مالی این سازمان را «بسیار نامطلوب» عنوان کرد و گفت: امیدوارم که کشورهای بیشتری، کمک به آنروا را از سربگیرند.

این مقام سازمان ملل، تصمیم رژیم اشغالگر صهیونیستی برای جلوگیری از ورود کمک‌های غذایی آنروا به شمال غزه را جلوگیری از زنده ماندن افرادی دانست که در خطر مرگ هستند.

لازارینی با بیان اینکه دسترسی مردم شمال غزه به کمک های بشردوستانه بسیار ضروری است، خواستار مشارکت طرف های ثالث برای رساندن کمک های بشردوستانه به مردم این منطقه شد.

رژیم صهیونیستی، ۱۲ نفر از ۱۳ هزار عضو آنروا را به مشارکت در عملیات طوفان الاقصی متهم کرد؛ اتهامات بی اساسی که موجب قطع کمک های آمریکا به این نهاد بشردوستانه شد.

البته کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، فنلاند و سوئد که پیشتر کمک های خود را قطع کرده بودند، اکنون کمک های خود به آنروا را از سرگرفته اند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مشوق‌های دولت برای سرمایه‌گذاری و توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی آغاز شد
  • آغاز ساخت ۷۵۰۰ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی
  • هشدار آنروا درباره اتمام منابع خود برای کمک به مردم غزه
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره بردن از بازار سرمایه و ظرفیتهای نهفته آن در سال جهش تولید
  • وضعیت بازارهای مالی داخلی در سالی که گذشت
  • سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به تولید محصولات کشاورزی استان اضافه می کند