Web Analytics Made Easy - Statcounter

لندن شاهد برگزاری تظاهراتی در محکومیت جنایات ائتلاف متجاوز سعودی در یمن و درخواست برای قطع روابط انگلیس با حکومت سعودی بود - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد روز گذشته صدها نفر در لندن در اعتراض به ادامه تجاوزات و محاصره سعودی ضد یمن دست به تظاهرات زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار زیادی از فعالان و شهروندان انگلیسی و نیز شهروندان عربی و اسلامی در لندن هم‌زمان با افزایش قربانیان یمنی در پی ادامه جنایات ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی دست به یک تظاهرات گسترده زده و از دولت انگلیس خواستند برای توقف این تجاوزات که بیش از پنج سال است ادامه یافته٬ اقدام کند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات شعارهایی ضد جنایت‌های ائتلاف سعودی-آمریکایی علیه زنان و کودکان بی دفاع یمنی سر داده و محاصره این کشور را که منجر به گرسنگی و مرگ مردم آن می‌شود محکوم و رد کردند.

معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی در خیابان‌های لندن جنگ ویرانگر ضد یمن را محکوم کرده و از دولت انگلیس خواستند تا معاملات نظامی و تسلیحاتی خود را با امارات و عربستان و به طور کلی روابط نظامی خود را با سعودی‌ها قطع کند.

سناتور آمریکایی خواستار پایان بمباران یمن شدترکیه: اقدامات امارات در یمن، «جنایت جنگی» استیمن|جنایت فجیع رژیم کودک‌کُش سعودی در صعده

فعالان حقوق بشر در این تظاهرات‌ اعلامیه‌های تصویری میان شرکت‌کنندگان توزیع و در آن به تجاوزات ائتلاف سعودی در یمن که منجر به قتل عام و زخمی شدن هزاران غیرنظامی و آواره شدن میلیون‌ها نفر به اضافه شیوع انواع اپیدمی‌ها و بیماری‌های ناعلاج اشاره کردند.

ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی بیش از 5 سال است که با آغاز یک جنگ ویرانگر در یمن بزرگترین فاجعه انسانی را در این کشور رقم زده و هنوز هم در سایه سکوت سازمان ملل و مجامع جهانی به قتل‌عام زنان و کودکان بی دفاع یمنی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور یمن عربستان سعودی بیشتر بخوانید... سناتور آمریکایی خواستار پایان بمباران یمن شد ترکیه: اقدامات امارات در یمن، «جنایت جنگی» است یمن|جنایت فجیع رژیم کودک‌کُش سعودی در صعده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور یمن عربستان سعودی اخبار یمن اخبار عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراض‌آمیز مردم شیراز در محکومیت جنایات اسراییل

دریافت 27 MB کد خبر 6064389

دیگر خبرها

  • راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • پیگیری مسائل استانی؛ از فاز دو خاوران تا زمزمه‌های تاسیس کرمان جنوبی/تجمعات دانشجویی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع اعتراض‌آمیز مردم شیراز در محکومیت جنایات اسراییل
  • تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان برگزار می‌شود
  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • ادامه محکومیتِ حملاتِ بی رحمانه صهیونیسم علیه غزه
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه