Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:29:12 GMT

مهار آتش خائیز کهگیلویه پس از ۸ ساعت تلاش

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۸۹۹۵

مهار آتش خائیز کهگیلویه پس از ۸ ساعت تلاش

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح سه شنبه 17 خرداد 99 از مهار آتش سوزی مجدد کوه خائیز شهرستان کهگیلویه در ساعت 3 بامداد خبر داد.

به گزارش مشرق، سید اسد الله هاشمی گفت: آتش سوزی که ظهر دیروز از تنک تکاب شهرستان بهبهان شروع شده بود و به سمت خائیز در حرکت بود، به دستور سریع استاندار محترم استان و با حضور به موقع نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی، تشکل های مردمی پس از 8 ساعت تلاش فعلا مهار اولیه شده ، اما نیروها همچنان جهت پایش و کنترل دقیق در منطقه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تلاش برای مهار آتش خائیز ادامه دارد +فیلم جنگل‌های بلوط کوخدان در آتش می‌سوزد

وی اظهارکرد: بمنظور جلوگیری از شعله ور شدن مجدد آتش ، نیروهایی که در منطقه حضور دارند همچنان به حضور خود ادامه خواهند داد و مشغول پایش منطقه هستند.

هاشمی ضمن تشکر از دغدغه زیست محیطی دکتر کلانتری استاندار محترم استان گفت: دستور سریع استاندار , حضور به موقع نیروها، هماهنگی های برنامه ریزی شده و استفاده از تجربه آتش سوزی قبلی در همین منطقه ، باعث شد که آتش خیلی زود مهار شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: از همه دوستداران طبیعت، نیروهای مردمی و تشکل‌های زیست محیطی، یگان حفاظت و نیروهای ستادی و اجرایی محیط زیست، نیروهای منابع طبیعی و همه کسانیکه در این اطفاء نقش داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم محیط زیست مهار آتش منابع طبیعی سازمان محیط زیست اخبار حوادث محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت هفت بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مصطفی پارسایی، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتمین اردوی تیم ملی هندبال به مدت ۱۰ روز در شهر دهدشت و به میزبانی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت برگزار شد.

وی افزود: در این اردو، «محمدحسین یوسفی، متین عادل‌منش، شادمهر خسرونژاد، پدرام پرماه، امیرحسین عادلی، امید عنایتی‌جو، حسین علمی‌خواه» هفت بازیکن نوجوان فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازیکنان در این اردوی برای شرکت در مسابقات و رقابت‌های قهرمانی آسیا که در مرداد ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ایران برگزار می‌شود از سوی اعضای کادر فنی تیم ملی به خوبی محک خوردند.

وی با اشاره به کیفیت خوب این اردو، تصریح کرد: دهدشت همیشه میزبان خوبی برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف بوده است.

پارسایی خاطرنشان کرد: تاکنون شهر دهدشت و تیم هدنبال فرازبام خائیز دهدشت در سالن اختصاصی هندبال (شهید باهنر) میزبان پنج دوره اردوی تیم ملی نوجوانان، جوانان و نونهالان کشور بوده‌است.

کد خبر 746879

دیگر خبرها

  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک تلاش جدی دارد
  • «ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی
  • مانور اطفای حریق هنرجویان محیط بانی در منطقه حفاظت شده کرایی
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار