Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@21:05:22 GMT

تایید تست کرونای بازیکنان استقلال

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۰۲۱

تایید تست کرونای بازیکنان استقلال

روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری از تایید نتیجه تست کرونا بازیکنان و کادرفنی باشگاه استقلال خبر داد.

به گزارش ایمنا، در اطلاعیه روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری آمده است: «در پی برخی شایعات و اظهار نظرهای پیش آمده در خصوص انجام تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال به آگاهی می‌رساند: بر اساس درخواست باشگاه استقلال از دکتر سید علیرضا ناجی - رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی بیمارستان مزبور و استاد تمام ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تست کرونا از ۶۱ نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال در تاریخ ۱۳ تیرماه در مجموعه ورزشی انقلاب، محل تمرین تیم استقلال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط و از مواردی که تست کرونا گرفته شد، ۱۲ نفر (یک نفر پزشک تیم و بقیه از بازیکنان) پاسخ قطعی مثبت داشته‌اند که اسامی آنان در اختیار باشگاه و مسئولان مربوطه قرار داده شد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری از معتبرترین مجموعه‌ها به ویژه در ارتباط با کرونا و دارای معتبرترین کیت‌های تشخیصی بوده و متخصصان مرتبط با نمونه‌گیری‌ها و آزمایش‌های تخصصی، بین با تجربه ترین افراد در این خصوص محسوب می‌شوند.

بیمارستان مسیح دانشوری مرکز فوق تخصصی بیماری‌های ریوی است و از زمان شروع کرونا در خط مقدم جبهه مبارزه با این بیماری، به مردم شریف و بیماران خدمات درمانی و آزمایشگاهی مختلف و متنوع ارائه کرده است.»

کد خبر 432446

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال ویروس کرونا تست کرونا لیگ برتر فوتبال بیمارستان دکتر مسیح دانشوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان مسیح دانشوری تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!

به گزارش ورزش سه، ابوالفضل جلالی بهترین عملکرد را بین پاسورهای استقلال از سال 1398 دارد و شش هفته مانده به پایان مسابقات آماری بهتر از گلسازترین بازیکنان چند فصل اخیر داشته است.

فصل 99-98 مهدی قایدی با 8 پاس گل در صدر بازیکنان استقلال حضور داشت و در کنار شیخ دیاباته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، او در طول فصل علاوه بر 8 پاس گل 10 گل هم به ثمر رساند و فصل ویژه‌ای را پشت سر گذاشت، قایدی در فصل 00-99 هم عملکردی مشابه داشت و 8 پاس گل دیگر به نام خود ثبت کرد و بازهم گلسازترین بازیکن استقلال شد.

پس از او مهدی مهدی‌مهدی پور در فصل ۰۱-۱۴۰۰ با 7 پاس گل در صدر قرار داشت و در فصل بعدی آرش رضاوند با شش پاس گل بهترین گلساز استقلال بود.

حالا ابوالفضل جلالی شش هفته مانده به پایان مسابقات با آماری بهتر از تمام بازیکنان فصول اخیر در صدر گلسازترین بازیکنان لیگ قرار داد و فرصت این را دارد تا رکوردی خاص به نام خود ثبت کند.

جلالی مانند مهدی قایدی به غیر از یک پاس گل تمام پاس‌های خود را در جریان مسابقه ارسال کرده و روی ضربات آزاد و کرنر این تیم نقش زیادی نداشته و با توجه به اینکه ارسال کرنر و ضربات آزاد را بر عهده دارد در ادامه فصل می‌تواند تعداد پاس گل‌‌های خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!