Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:10:02 GMT

تند باد‌های لحظه‌ای در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۰۷۶

تند باد‌های لحظه‌ای در کرمان

میترا یاوری، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است، گفت: امروز افزایش ابر، احتمال رگبار پراکنده در شمال و جنوب استان، تندباد‌های لحظه‌ای در برخی مناطق و وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک در شرق استان، پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در شهرستان‌های فهرج و ریگان، شدت وزش باد بیشتر است و احتمال وقوع طوفان شن و خاک، دور از انتظار نیست.

یاوری با اعلام اینکه کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در شرق استان کرمان، دور از انتظار نیست، بیان کرد: احتمال اختلال در تردد راه‌ها موصلاتی شرقی وجود دارد.

او گفت: در حالی که کهنوج در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۶ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته، لاله زار با ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان بوده است. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۷ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی استان وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز با خروج موج ضعیف بارشی از مرزهای شرقی خوزستان، بارش‌های پراکنده‌ای همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید برای مناطق مرتفع شرقی استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین وزش باد در بعد از ظهر امروز در بخش‌های غربی، جنوبی و مرکزی خوزستان متوسط خواهد بود و احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: سپس تا اوایل هفته آینده جوِ آرام و پایداری در اغلب مناطق خوزستان خواهیم داشت؛ البته به جز در ارتفاعات شرقی و شمالی از روز جمعه تا یکشنبه احتمال بارش‌های پراکنده‌ای وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: دما نیز تا اوایل هفته آینده روند افزایشی دارد و موج ضعیف بعدی از اواسط هفته آینده استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۳.۸ و دهدز با ۱۰.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ اهواز به بیشینه دمای ۳۱.۸ و کمینه دمای ۱۹.۱ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6081159

دیگر خبرها

  • تداوم شدت ناپایداری‌های همرفتی همراه با رگبار و تندباد در اصفهان / هوا گرم‌تر می‌شود
  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان