Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@02:40:51 GMT

تلاش اینتر میلان برای حفظ مارتینز

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۰۸۴

تلاش اینتر میلان برای حفظ مارتینز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، بارسلونا مدتی‌ست که به لاوتارو مارتینز علاقه دارد و این مهاجم آرژانتینی را می خواهد جانشین لوئیس سوارز ۳۳ ساله کند تا برای چندین سال خط حمله اش گارانتی شود.

این مهاجم ۲۲ تا پایان سال ۲۰۲۳ با اینتر میلان  قرارداد دارد و بند آزاد سازی او ۱۱۱ میلیون یورو است که بارسا در شرایط فعلی توان پرداخت آن را ندارد و به دنبال راه و چارۀ است تا موافقت اینتر را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع انتقال این بازیکن به بارسا، این روزها در هر نشست فوتبالی مورد بحث است و امروز آلگری نیز در بخش از گفت‌وگویش به این موضوع پراخت.

آلگری در مورد انتقال لاوتارو به بارسا گفت:" پیراهن بارسلونا وزن زیادی دارد و هر بازیکن در جهان برای پوشیدن آن نیاز به شخصیت کافی دارد. لاوتارو تمام خصوصیات لازم برای موفقیت را داشته و در اینتر بسیار خوب عمل می‌کند. باید ببینیم که آیا او می تواند یک روز در بارسلونا خودش را ثابت کند یا خیر".

این در حالی‌ست که امروز گزارش‌هایی در ایتالیا در مورد تلاش اینترمیلان برای تمدید قرارداد  با این بازیکن منتشر شده و نشریات این کشور از تمایل این بازیکن برای تمدید قرارداد نیز سخن گفتند.

احتمال جذب مارتینز از سوی بارسلونا نزدیک به صفر کد خبر 528714 برچسب‌ها فوتبال - لالیگا اسپانیا فوتبال - لیگ سری A ایتالیا تیم اینترمیلان تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اسپانیا فوتبال لیگ سری A ایتالیا تیم اینترمیلان تیم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)

گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)
  • گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)