Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید پورآبادی روز سه‌شنبه به هنگام بازدید از شهرک صنعتی شهرستان مانه و سملقان در جمع کارکنان یکی از واحدهای صنعتی اظهار داشت: هر یک از بانک ها در خراسان شمالی براساس اجتهاد خود با تولید کنندگان برخورد می کنند.

وی اظهارداشت: تولیدکنندگان علاوه بر بانکها دچار چالش با تامین اجتماعی و شرکت گاز در برخی موارد هستند که باید همه در سال جهش تولید به یکدیگر کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: برای ارائه تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان در خراسان شمالی پیگیری های زیادی انجام شده که هنوز نتیجه مطلوب به دست نیامده است.

رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی به منظور بازدید از شهرک صنعتی مانه و سملقان با هدف بررسی مشکلات تولید کنندگان و رفع موانع آنها به این خطه سفر کرده است.

پورآبادی در این بازدید از نزدیک مشکلات واحدهای تولیدی صنایع نساجی و پوشاک یاسمن سمنگان، شرکت انرژی های نوین خورشید و باد نیلگون، شرکت فولاد گدازان اعتماد و گلخانه شهرک صنعتی شهر آشخانه را بررسی کرد.

شهرستان مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است و تعداد ۱۲ تولید کننده در شهرک صنعتی شهر اشخانه مشغول به کار و اشتغالزایی هستند.

خراسان شمالی دارای ۱۵ ناحیه و شهرک صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است.

۲۷۸ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی فعالیت می کنند.

برچسب‌ها اتاق بازرگانی ایران رونق تولید خراسان شمالی مانه وسملقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی ایران رونق تولید خراسان شمالی مانه وسملقان اتاق بازرگانی ایران رونق تولید خراسان شمالی مانه وسملقان خراسان شمالی شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالقاسم اکبری با بیان اینکه ۱۰۰ مراقب سلامت در مدارس استان مشغول به فعالیت هستند، افزود: سلامت و تندرستی دانش آموزان در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفت و در این باره برنامه‌های متعدد پیش بینی شده است.
وی درباره طرح‌های عمرانی در زمینه سلامت دانش آموزان گفت: ۲۱ اتاق بهداشت با اعتبار ۲۱۰ میلیون تومان در دولت سیزدهم در مدارس استان اجرا و تجهیز شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ارائه خدمات اولیه امداد، انجام پایش‌های سلامت و بهداشت و آزمایش‌های غربالگری را از قابلیت‌های اتاق بهداشت مدارس عنوان کرد گفت: اکنون ۳۸ اتاق بهداشت در مدارس خراسان شمالی دایر و در دست بهره برداری است.
اکبری در ادامه با تاکید بر ارتقای زیرساخت‌های ورزش در مدارس استان گفت: نصب کفپوش فضای ورزشی روباز در سه مدرسه دخترانه شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین در حال انجام است.
وی با بیان اینکه برای ساخت هر فضای ورزشی روباز، ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است افزود: ساخت ۱۵ فضای ورزشی روباز دیگر در مدارس دخترانه استان در دست پیگیری است.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود