Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشور در مورد این سمینار اینترنتی گفت: در این وبینار به نکات بسیار کلیدی و ریزه کاری‌های داوری در مورد کشتی منفی، هل دادن، فرار از فن و قرار از تشک با نمایش فیلم و نشان دادن اسلاید‌های مختلف به جهت رفع ابهامات برای مربیان، کشتی گیران و اجرای کامل قوانین و مقررات توسط داوران تاکید شد، این اولین وبیناری بود که شرکت کنندگان از کشور‌های آسیایی بیشتر از قاره‌های دیگر در آن حضور داشتند، در پایان این دوره آموزشی با نمایش دادن ۱۰ فیلم از کشتی‌های انجام شده در مسابقات گذشته از داوران شرکت کننده به صورت تستی آزمون گرفته شد و در انتهای کلاس ابراهیم چی چی اوغلو به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه این وبینار دوشنبه هفته آینده با تدریس آنتونی سیلوستری رئیس کمیسیون داوران جهان و کارلوس گارسیا از کشور اسپانیا ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

درگذشت محمدرضا طالقانی تکذیب شد

در گزارش یک سایت روس عنوان شد: یکی از المپین‌های ایران به ریاست هیئت کشتی مازندران رسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، عباس گلرو، دبیرکل گروه ایرانی اتحادیه بین المجالس جهانی و الهام آزاد عضو هیات رییسه مجمع زنان IPU و نماینده زنان آسیا پاسفیک در حاشیه یکصد و چهل و هشتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی با هیات پارلمانی سوریه دیدار کردند. در دیدار هیات پارلمانی کشورمان با هیات پارلمانی سوریه درباره آخرین موضوعات این اجلاس و هماهنگی‌های دو هیات پیرامون مباحث مطرح در اجلاس، همچنین مسایل دوجانبه کشور ایران و سوریه گفتگو شد.

دیگر خبرها

  • مصرف ۱۲۶ میلیون .۸۰۰ لیتر بنزین در هشتمین روز بهار/ ۲۲درصد بیشتر از روز مشابه سال قبل
  • اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه