Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:00:48 GMT

علت قطعی مکرر آب در کلانشهر تبریز

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۱۹۱

علت قطعی مکرر آب در کلانشهر تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، وکیلی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تبریز گفت: میزان مصرف استاندارد آب در طول شبانه روز برای هر نفر ۱۵۰ لیتر بوده و با توجه به افزایش میزان مصرف از سوی شهروندان اکنون در کلانشهر تبریز بیش از ۱.۵  برابر این عدد آب تولید می‌شود.

او افزود: به دلیل نبود منابع کافی، میزان تولید آب را بیش از این نمی‌توان را افزایش داد و تنها را همان مدیریت مصرف آب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیل زاده معاون بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه حداکثر سالانه شش الی هفت درصد آب اضافه تامین می‌کردیم و مشکلی هم پیش نمی‌آمد،گفت: امسال با وجود تامین ۱۶ الی ۱۷ درصدی، باز هم مشکل کمبود آب داریم.

 هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز در خاتمه با بیان اینکه اصلاح خط انتقال سد نهند و انتقال آب رودخانه ارس از راهکار‌های تامین آب کلانشهر تبریز است، گفت: مکاتبه‌ای با امضای معاون عمرانی استاندار و نامه‌ای با امضای استاندار آذربایجان شرقی به معاون وزیر ارسال شده است که پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۲۱ سه شنبه ۷ فروردین ماه گزارش انفجار ناشی از نشت گاز در محله اخمقیه به اورژانس استان اطلاع داده شد.

وی افزود: پنج دستگاه آمبولانس اورژانس و سایر نیروهای امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

شادی نیا اظهار کرد: براساس اطلاعات تکمیلی ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم  شده و توسط اورژانس به بیمارستان های سینا، طالقانی و امام رضای تبریز انتقال یافتند که خوشبختانه در میان آنها مصدوم بد حال وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • افزایش ۱۷ درصدی بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی + فیلم
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • بازدیداستاندار آذربایجان شرقی از انبار‌های اموال تملیکی استان
  • ببینید | لحظه انفجار یک مسجد در تبریز + جزئیات
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر انفجار گاز در آخمقیه تبریز + فیلم
  • رونق بخش گردشگری، سیاست قطعی استان برای توسعه اقتصادی