Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@12:41:33 GMT

قیمت جدید تلویزیون‌‌ بزرگ! (۱۳۹۹/۴/۱۷)

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۲۲۶

قیمت جدید تلویزیون‌‌ بزرگ! (۱۳۹۹/۴/۱۷)

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی"

در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

 

پربیننده ترین قیمت جدید تلویزیون (۱۳۹۹/۴/۱۵) قیمت جدید کولر گازی (۹۹/۴/۱۵) کولر چند؟ +قیمت تابستانی قیمت جدید پنکه (۱۳۹۹/۳/۱۶) بهترین چرخ گوشت‌ در بازار چند؟ +جدول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون لوازم خانگی قیمت تلویزیون قیمت تلویزیون سایز بزرگ قیمت لوازم خانگی قیمت تلویزیون ال ای دی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت قیمت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه پرینتری برای خانه بخرم؟

انتخاب و خرید پرینتر خانگی امروز تبدیل به تصمیمی سخت برای بسیاری از افراد شده است. چون محصولات مختلف و زیادی در بازار وجود دارند که ویژگی‌های متنوعی هم دارند.

انتخاب از بین بیشمار گزینه کاری سخت و دشوار است. ما امروز قصد داریم در این راهنمای خرید پرینتر خانگی کار را برای شما ساده‌تر کنیم. هر چیزی که برای خرید پرینتری خانگی نیاز داشته باشید را امروز به شما خواهیم گفت. پس همراه ما باشید تا بیشتر درباره اینکه کدام نوع پرینتر برای استفاده خانگی بهتر است، صحبت کنیم.

چه نوعی از چاپگر برای استفاده خانگی بهتر است؟

پرینترهایی که برای مصارف خانگی، دانشجویی و دفاتر کاری کوچک مانند فروشگاه، مغازه و شرکت‌های کوچک با تعداد پرسنل کم، تولید می‌شوند، غالبا کم وزن، کم حجم و ارزان قیمت بوده ولی از امکانات کاربردی مانند وای‌فای برخوردار هستند.

با انواع پرینترهای ارزان قیمت خانگی آشنا شوید

پرینتر‌ها دارای انواع مختلفی هستند که معمولا براساس نوع چاپ‌ و مواد اولیه‌ای که مصرف می‌کنند از یکدیگر جدا خواهند کرد. نمی‌توانیم بگوییم که دقیقا کدام نوع پرینتر برای مصارف خانگی ساخته شده است.

اما به‌طور کلی زمانی که از پرینتر خانگی حرف می‌زنیم یعنی پرینتری که قیمت کمتری دارد و ازطرفی حجم کمتری هم می‌تواند چاپ کند. ما در ادامه مدل‌های مختلف پرینتر را به همراه نوع عملکرد و ویژگی‌هایشان برای شما شرح می‌دهیم.

پرینتر‌های خانگی جوهرافشان

برای چنین پرینتر‌هایی باید از کاتریج جوهری استفاده کرد. خود این کاتریج‌ها نیز براساس نوع و ماهیت به 2 دسته دیگر تقسیم می‌شوند که پیگمنت و دای نام دارند. این پرینتر توانایی بسیار خوبی در چاپ اشکال مختلف دارد و وضوح تصاویر پرینت‌شده توسط آن هم بسیار بالاست.

انتخاب اکثر افراد برای چاپگر خانگی مدل‌های جوهرافشان است. نکته خاصی که درباره آن‌ها وجود دارد این است که باید حتما به کاتریج آن‌ها توجه داشت که خشک نشود و تا در مسیر چاپ دستگاه اختلالی ایجاد نکند.

پرینتر‌های خانگی لیزری

درون کارتریج این دسته از پرینتر‌ها، تونری وجود دارد که به‌شکل پودری فشرده و بسیار ریز است. این تونر‌ها وظیفه چاپ را برعهده خواهند داشت. در این نوع برخلاف نوع جوهرافشان می‌توانیم مدت‌زمان بیشتری کارتریج را نگه داریم چون جوهری وجود ندارد که خشک شود.

برای چاپ اسناد و متون بهترین گزینه پرینتر‌های لیزری است. آن‌ها می‌توانند با سرعت بالاتری کار کنند و بهترین گزینه برای اداره‌جات هستند. قیمت آن‌ها نسبت به مدل‌های جوهرافشان بیشتر است ولی هزینه نگهداری کمتری دارند. برخی از آن‌ها صدای زیادی هنگام کار تولید می‌کنند که ممکن است برای برخی در محیط خانگی خوشایند نباشد.

راهنمای خرید پرینتر خانگی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در خرید پرینتر خانگی چه مواردی را در نظر بگیریم؟

زمانی که درباره محصولی خانگی صحبت می‌کنیم، یعنی تمام توجه ما معطوف به این قضیه است که محصولی را برای کاربرد خانه خود بخریم.

در چنین مواقعی باید ویژگی‌های خاصی باشد که ما بتوانیم با در نظر داشتن چنین ویژگی‌هایی گزینه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنیم و در نهایت به یک جمع‌بندی برسیم. در ادامه ما برای شما مهم‌ترین ویژگی‌ها در خرید یک پرینتر خانگی ارزان قیمت را بررسی خواهیم کرد و تا شما انتخاب ساده‌تری داشته باشید.

سرعت چاپ پرینتر خانگی را در نظر داشته باشید

ppm معیاری که در پرینتر به شما نشان می‌دهد که چاپگر می‌تواند چه مقدار عکس سیاه‌وسفید و رنگی را در دقیقه چاپ کند.

شما باید ببینید که نیازتان چقدر است و این عدد را با نیازتان تطابق ببخشید. پرینترهای خانگی معمولا سرعت کمتری دارند و در حد نیاز خانگی نیز کافی خواهند بود.

به رزولوشن چاپ پرینتر خانگی توجه زیادی کنید

Dpi معیار دیگری است که به شما نشان می‌دهد یک پرینتر چقدر رزولوشن در چاپ تصاویرش دارد. هر قدر که عدد این معیار بالاتر باشد، عکس‌هایی که پرینتر شما پرینت می‌شود باکیفیت‌تر خواهد بود.

قیمت پرینترهای خانگی و هزینه پنهان مواد مصرفی را محاسبه کنید

قیمت کارتریج برای مصرف‌کنندگان خانگی بسیار مهم است. سعی کنید همیشه از کاغذ و کاتریج باکیفیت برای پرینتر خود استفاده کنید تا طول عمر آن حفظ شود. اگر از جوهر پرینتر‌ جوهرافشانتان استفاده نکنید پس از مدت کوتاهی خشک می‌شود و دیگر قابلیت استفاده ندارد. ولی در پرینترهای لیزری این مشکل وجود ندارد چون از تونر که ماده خشک و پودر مانندی است برای تولید رنگ‌دانه ها استفاده می‌شود.

ممکن است که پرینتر ارزان قیمت تهیه کنید اما هزینه مواد مصرف آن برای شما بسیار زیاد باشد. همچنین به حجم ذخیره تونر و جوهر کارتریج پرینتر مدنظر خود دقت کنید که قابلیت چاپ چند برگه را به صورت متوسط دارد. در پرینترهای جوهرافشان با مخزن تانکی سعی شده است تا هزینه مصرف جوهر پایین آورده شود.

ویژگی‌ها و امکانات اضافی پرینتر خانگی

در مصارف خانگی کمتر کسی توجه می‌کند که پرینتر مورد علاقه‌اش چه آپشن‌ها و ویژگی‌هایی را در اختیارش می‌گذارد. قابلیت‌های مختلف پرینترهای چندکاره مثل اسکن، کپی و فکس اگر برای شما اهمیت دارند، یا تمایل دارید پرینتر خود را توسط وای فای به شبکه بی سیم خانگی خود متصل کنید، ارزش دارد که کمی بیشتر هزینه کنید و چنین قابلیت‌هایی را به‌دست بیاورید.

به عنوان مثال پرینترهای اخیر دارای قابلیت وای‌فای دایرکت هستند که توسط آن می‌توان پرینتر را مستقیم و بدون دستگاه واسط مثل مودم یا روتر، به کامپیوتر، لپ‌تاپ و گوشی موبایل هوشمند خود وصل کرد و پرینت بگیرید.

قابلیت چاپ دورو اتوماتیک نیز یکی از این قابلیت‌هاست که اگر برای شما مهم هست باید به این ویژگی توجه کنید وگرنه برای چاپ دورو می‌بایست این کار را به صورت دستی و در زمان بیشتری انجام دهید.

گارانتی، اصالت کالا و خدمات پس از فروش پرینتر خانگی

هنگام خرید پرینتر خانگی مانند سایر لوازم برقی، باید به معتبر بودن فروشنده پرینتر توجه کنید و از جای مطمئن خرید خود را انجام دهید. خرید از مراکز معتبر، خیال شما را از نظر اصالت کالا راحت می کند. همچنین به اعتبار شرکت گارانتی کننده و زمان تحت پوشش ضمانت آن توجه کنید تا بتوانید خدمات پس از فروش مناسبی دریافت کنید.

کدام برند‌های پرینتر خانگی ارزش خرید دارند؟

برند‌های زیادی هستند که می‌توانند برای شما مفید باشند. Canon یکی از شرکت‌هایی است که پرینتر‌های خانگی بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند. مدل‌های تولید کمپانی HP نیز بسیار باکیفیت هستند و پرینترهای لیزری که معمولا برای مصارف خانگی مناسب خواهند بود و قیمت بسیار مناسبی دارند را تولید و روانه بازار کرده است.

برای خرید پرینتر دانشجویی کمپانی اچ‌پی مدل‌های سیاه و سفید زیادی را تولید می‌کند که می‌توانید روی آن حساب کنید ولی بهترین گزینه برای پرینت رنگی مانند چاپ عکس، نمونه‌های جوهرافشان است که کیفیت مناسبی برای مصارف خانگی دارند.

جمع‌بندی

برای خرید پرینتر خانگی باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشید. پرینتر چیزی نیست که بتوان آن را خیلی سریع و راحت خرید. برای خرید این محصول به بودجه نسبتا بالایی نیاز است. پس باید درباره‌اش تحقیق زیادی کرد و تمام ویژگی‌ها و حالت‌ها را در نظر گرفت.

از بین تمامی موارد موجود، پرینتر رنگی از نوع جوهرافشان برای مصرف‌کنندگان خانگی بهترین مورد است ولی برای چاپ سیاه و سفید پرینترهای تک کاره و چند کاره لیزری پیشنهاد می شود.

از شما ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید، امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده کرده باشید. توصیه می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله بهترین پرینترهای خانگی از سایت آوا فرهنگ را مطالعه بفرمائید.

دیگر خبرها

  • هزینه ویزیت سگ، گربه و پرنده های خانگی: شروع قیمت از ۴۰۰ هزار تومان (عکس)
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • بروات تولید کننده برتر لوزارم خانگی
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • چه پرینتری برای خانه بخرم؟
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند
  • کسادی بی‌سابقه بازار لوازم خانگی در ۱۵ سال گذشته
  • حذف تخفیف در بازار لوازم خانگی/ عرضه و تقاضا کم شد