Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدجواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: پیرو اطلاع رسانی یکی از دوستداران محیط زیست مبنی بر ورود محموله بزرگ قاچاق مرغ مینا به اهواز، نیرو‌های یگان محیط زیست شهرستان کارون با هماهنگی پلیس راه محور اهواز_ بندر امام موفق به شناسایی وتوقیف خودرو حامل پرنده‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تعداد ۵۱۰ قطعه مرغ مینا کشف و ضبط گردید، افزود: متهم به منظور انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی اهواز معرفی شد و پرندگان نیز جهت رهاسازی در طبیعت، در اختیار کارشناسان محیط زیست قرار گرفتند.

به گفته اشرفی، این محموله استان فارس به منظور فروش در بازار‌های استان خوزستان وارد اهواز شده بود که قبل از ورود به بازار با تلاش نیرو‌های یگان محیط زیست کشف و ضبط گردید.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق پرنده مرغ مینا محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: پارسال بیش از ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست به ثبت رسیده است .

محبت خانی در جمع مدیران محیط زیست کشور در شیراز از برخورد با متخلفان محیط زیست در استان فارس خبر داد و افزود: پس از استان فارس ، خراسان رضوی و مازندران در رتبه‌های بعدی کشفیات صید و شکار در کشور قرار دارند.

وی افزود:  کشفیات محیط زیست در فارس ۹ درصد افزایش یافته است.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، از مدیران محیط زیست استان‌ها خواست از قاچاق حیات وحش از جمله گونه های در معرض خطر انقراض ، جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • مرغ‌های زنبورخوار قربانی زیاده خواهی برخی از زنبورداران سودجو شدند + تصاویر
  • مرغ‌های زنبورخوار قربانی زیاده خواهی برخی از زنبورداران سودجو + تصاویر
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست کشور