Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اگر حق و حقوق بازیکنان از سوی باشگاه‌ها پرداخت شود، لیگ برتر را به طور رسمی تعطیل و لغو شده اعلام می‌کنیم. - اخبار ورزشی -

مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط برگزاری یا عدم برگزاری مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز مردان اظهار داشت: ما طی روزهای گذشته گزارش کمیته پزشکی فدراسیون و همچنین وضعیت شیوع کرونا در کشور را دریافت کردیم و واقعاً نگران شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر اولویت زندگی، برگزاری لیگ برتر نیست و اگر کسی به دلیل برگزاری این مسابقات مبتلا به کرونا شود، می‌تواند ضربه زیادی وارد کند. فعلاً اعلام کردیم که وقفه ایجاد کنیم تا ببینیم چه شرایطی در آینده به وجود می‌آید.

وی افزود: ما با چهار باشگاه حاضر در مرحله پلی‌آف مذاکراتی داشته‌ایم و اولویت اصلی در این مذاکرات، حق و حقوق اعضای تیم و ورزشکاران است. اگر این حق و حقوق از سوی باشگاه‌ها پرداخت شود، لیگ را به طور رسمی تعطیل و لغو شده اعلام می‌کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: ما برای برگزاری مرحله پلی‌آف اسپانسرهای خوبی گرفتیم و حق قرار بود در دو بخش پخش زنده مسابقات را نیز داشته باشیم. خدایی ناکرده اگر اتفاقی بیفتد، همه انتقاد می‌کنند. به هر حال اگر خیال‌مان از پرداخت حق ورزشکاران و مربیان راحت شود، به سمت لغو کردن لیگ برتر خواهیم رفت. واقعیت این است که بدمان نمی‌آمد لیگ را برگزار کنیم اما با وضعیتی که الان در کشور به وجود آمده، خیلی به صلاح نیست.

علی‌قارداشی در پاسخ به این سوال که تاکنون چقدر از مبلغ قرارداد بازیکنان حاضر در مرحله پلی‌آف پرداخت شده است؟ گفت: به طور میانگین 70 درصد پرداخت شده، اما تلاش می کنیم که این مبالغ قرارداد به طور کامل پرداخت شود. ما به دنبال رضایت حداکثری و تامین منافع صد درصدی هستیم و امیدوارم در نهایت این اتفاق رخ بدهد.

نخستین جلسه هم‌اندیشی رشته‌های راکتی برگزار شد

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تنیس روی میز بیشتر بخوانید... لغو مرحله پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز تنیس روی میز مرحله پلی آف پرداخت شود حق و حقوق لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!

در روزهایی که مسابقات لیگ برتر به حساس ترین هفته‌های خود رسیده، دو بازیکن ملی‌پوش لیگ برتری اقدام عجیبی را علیه باشگاه پرسپولیس ترتیب داده‌اند

طرفداری | بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت قهرمانی این دوره از مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده است و به نظر می‌رسد با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس تهران عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کنند.

به نقل از ایرنا، این دو تیم در حالی با یکدیگر در حال رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

این در شرایطی است که با پیگیری‌ها مشخص شده است برخی از تیم‌های مطرح لیگ برتری به دنبال جذب این بازیکنان در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر هستند اما نکته جالبه توجه آنجاست که دو نفر از بازیکنان این تیم‌ها که عضو تیم ملی ایران نیز هستند در اقدام عجیبی با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت باشگاه خود در تلاش‌اند تا برخی از ستاره‌های تیم پرسپولیس را به تیم مدنظر خود ببرند و در همین راستا مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر خود داشته اند. همین موضوع سبب شده تا موضوع تمدید قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس از سوی باشگاه با مشکل جدی روبه‌رو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نفت روی کشتی و آب نداریم؛ از درآمد‌های نفتی برای پرداخت حقوق استفاده نمی‌کنیم
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته
  • وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!
  • خبر خوش آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان
  • تنیس باز خوزستانی در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور
  • ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شد