Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورایار منطقه ۷ تهران ضمن هشدار در مورد ناایمن بودن مجتمع تجاری بهار و چهل‌ستون گفت: ایمن‌سازی این ۲ مجتمع باید هر چه سریع‌تر انجام گیرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهربانو موسوی شورایار منطقه ۷ امروز با حضور در صحن شورای شهر درباره چالش‌ها و مشکلات این منطقه توضیحاتی را ارائه داد و اعضای شورا نیز سؤالات و نظراتی در مورد چالش‌های شهروندان در این منطقه مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موسوی درباره مشکلات اساسی منطقه گفت: وجود مجتمع تیراژه ۲، حذف بسته‌های تشویقی ساخت و ساز بافت فرسوده، کمبود سوله بحران و میدان تره‌بار همچنین ناایمن بودن مجتمع‌های بهار و چهل‌ستون از دغدغه‌های اصلی شهروندان در حوزه شهری منطقه ۷ است.

وی گفت:‌ایجاد دیوار‌ها صوتی، شناسایی و ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن و فرسوده، اعمال مجدد بسته‌های تشویقی و تعیین سرانه عمومی از جمله اقداماتی است که باید در این منطقه صورت گیرد.

این عضو شورایار منطقه ۷ از به انجام ضدعفونی و گندزدایی معابر و کوچه‌های این منطقه اشاره کرد و گفت: ایجاد کارگاه تولید ماسک با مشارکت بانوان و تعطیلی پیمانکار بازیافت در سطح منطقه جهت جلوگیری از شیوع کرونا و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان از جمله اقداماتی بوده که شورایاران با همکاری مردم انجام داده‌اند.

وی به فریز شدن املاک موجود در ضلع غربی مصلا و ممنوعیت صدور پروانه ساختمانی و تعمیرات اساسی در این محدوده اشاره کرد و گفت:‌تعیین تکلیف املاک موجود اعم از تملک یا خارج شدن از طرح برای املاک خیابان پاکستان امری ضروری است و شهروندان درخواست حل این معضل را دارند.

این عضو شورایار منطقه ۷ گفت:‌همچنین قرار گرفتن مسیل در بافت مسکونی به طول یک کیلومتر از جمله چالش‌های دیگر شهروندان در محدوده زرین‌گلاب است که تخصیص ردیف بودجه و تأمین اعتبار مورد نیاز جهت تغییر مسیر کانال از بافت مسکونی به موازات بزرگراه رسالت و اتصال آن به کانال شهید صیاد شیرازی باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: چهل ستون تره بار شورایار منطقه ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت

همزمان با هفتم اردیبهشت ماه که به نام روز ایمنی حمل و نقل نامگذاری شده، رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل به‌صورت یکپارچه در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شهرداری تهران، اهداف اصلی این رویداد که به‌صورت هماهنگ و یکپارچه در مناطق مختلف پایتخت برگزار می‌شود، ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل همگانی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به موتورسیکلت‌سواران، عابرین پیاده و... اعلام شده است.   

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در این باره گفت: این رویداد، اقدامی نمادین است تا با عزم و اراده مشترک، توجه افکار عمومی را به موضوع ایمنی و رعایت مقررات مربوط به حمل و نقل شهری معطوف کنیم.  

 شهریار افندی‎زاده تاکید کرد: راهبرد ایمنی، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است؛ بنابراین، تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راهور، شهرداری‌ها، شرکت‌های سازنده خودرو، آموزش و پرورش، مسئولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها، حتی رسانه‌ها  نیاز است در کنار هم  برای مقابله با تلفات ناشی از حوادث ترافیکی چاره‌اندیشی کنند.

 به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، رویداد "ایمنی حمل و نقل" درنظر دارد توجه شهروندان تهرانی به‌خصوص اقشار در معرض خطر تصادفات مانند کودکان، افراد مسن، دوچرخه‌سواران، موتورسواران و...، همچنین مدیران شهری، متولیان حوزه حمل و نقل و ایمنی، کاربران و فعالان فضای مجازی و سازمان‌های مردم ‎نهاد را به موضوع مهم رعایت مقررات ایمنی در خیابان‌ها و معابر پایتخت جلب کند.

 افندی‌زاده با اشاره به اینکه این برنامه از چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تمرکز بر برنامه‌های آموزشی، ایمنی تردد در خیابان ویژه دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های مشارکتی با سازمان‌های مردم‌نهاد و تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای از جمله: اکران پوستر رویداد در ساختمان‌های شهرداری‌های مناطق، نواحی، پارک‌های آموزش ترافیک، همچنین روی انواع سازه‌های تبلیغاتی، پرتابل، بیلبورد، استرابورد و عرشه پل یا نمایش در تلویزیون‌های شهری و تولید و انتشار اخبار از رویداد‌های مربوط، از جمله فعالیت‌هایی است که طی یک هفته انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت