Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@09:17:09 GMT

دفن ۷۰ قربانی کرونا روزگذشته در بهشت زهرا تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۵۲۹

رییس شورای شهر تهران نسبت به افزایش آمار فوت‌شدگان کرونا هشدار داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد احتمال متوقف شدن اجرای طرح ترافیک در تهران، گفت: ستاد کرونا در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند و ما از آنجایی که نظرات‌مان «وتو» می‌شود نظری در این خصوص نمی‌دهیم و شأنمان را حفظ می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که تعداد جانباختگان ویروس کرونا در تهران چقدر است، اظهار کرد: روز گذشته 70 فوتی ناشی از ویروس کرونا در بهشت زهرا (س) دفن شدند. متاسفانه این آمارها رشد کرده است چرا که این عدد تا دفن روزانه 19 نفر نیز رسیده بود، اما روز گذشته به 70 نفر افزایش یافت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری سند همکاری 25 ساله ایران و چین ویروس کرونا تهران شورای شهر سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم

به گزارش جماران؛ متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بانوی با‌فضیلت و با‌ایمان و خیراندیش سرکار خانم زهرا شجاعی رحمة ‌الله‌علیها دیده از دنیا فروبست و بدیدار معبود شتافت و همه ما را سوگوار کرد.

در مدت زمان بیش از سی سال آشنایی، هم‌فکری و همکاری با این بزرگوار چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانیِ دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از ایشان ندیدم و نشنیدم. 

از خداوند منان مسألت می‌کنم که به پاداش پاکی و نیکویی این بنده خوبِ خود، او را غرقه در بحبوحه رحمت و کرم خویش فرماید و بیامرزد و بر علو درجاتش بیافزاید.

این مصیبت را به همه اصحاب فضل و فضیلت و خاندان شریف شجاعی و همه بستگان محترم به ویژه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر توانا و دختران خوب ایشان تسلیت می‌گویم و علو درجات این فقیده سعیده و سلامتی و صبر و اجرِ بازماندگانِ معزز را از خداوند منان خواستارم . 

یادش گرامی‌ باد! 

سیّد محمّد خاتمی 

۱۴۰۳/۱/۸

دیگر خبرها

  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • درهای اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز خواهد بود
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • دوربین‌های نظارتی در بهشت زهرا(س) افزایش می‌یابد