Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت مشکوک به قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر توقیف تعدادی موتورسیلکت مشکوک به قاچاق در یک نمایشگاه فروش موتورسیکلت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام اخباری مبنی بر فروش موتورسیکلتهای غیرمجاز در یک واحد صنفی در خیابان 17 شهریور، موضوع در دستور کار عوامل عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ تصریح کرد: مأموران این معاونت پس از حضور در واحد صنفی مذکور و بازدید از آنجا، تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت مشکوک به قاچاق را توقیف کردند.

وی خاطرنشان کرد: موتورسیکلتها در نهایت برای تعیین تکلیف نهایی و اخذ نظریه کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی و گمرک در محل توقیف شد و ارزش ریالی آنها حدود 35 میلیارد ریال برآورد شده است.

پلمب 38 واحد تولید و فروش پوشاک در تهرانپلمب 7 نمایشگاه اتومبیل در خیابان بهشتی و شریعتی

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس امنیت | پلیس پاوا قاچاق عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیشتر بخوانید... قاچاق آرد ــ ۱۱|جزئیات جلسه مشترک بازرسی وزارت اقتصاد با مدیران گمرک/ دژپسند پیگیریها در برخورد با مقصران را اعلام کند پلمب ۳۸ واحد تولید و فروش پوشاک در تهران پلمب ۷ نمایشگاه اتومبیل در خیابان بهشتی و شریعتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس ناجا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس امنیت قاچاق عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس مشکوک به قاچاق پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف ۲دستگاه کامیون تانکر و۸ دستگاه نیسان با ۷۸هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان های خمیر و میناب در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی 2 دستگاه کامیون نفتکش و 8 دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی جمعا 78هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه 10 متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، 16میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم