Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@06:36:44 GMT

بهترین گلزن لیگ دسته اول از تیم پایین جدولی می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۶۰۵

بهترین گلزن لیگ دسته اول از تیم پایین جدولی می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ دسته اول با وجود این که تیم نیروی زمینی هنوز بازی خود را انجام نداده است، اما مهاجم ۲۳ ساله این تیم با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

علی خدادادی مهاجم اصفهانی نیروی زمینی با زدن ۱۲ گل بهترین گلزن تیمش و این مسابقات است و از شانس خوبی برای آقای گلی لیگ یک برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از خدادادی، حمید کاظمی مهاجم ۳۳ ساله تیم هوادار که سالهاست از بهترین گلزنان لیگ دسته اول است با ۱۱ گل دومین گلزن برتر این مسابقات می باشد و وی نیز از شانس بالایی برای کسب عنوان آقای گل به حساب می‌آید.

مهرداد حیدری از رایکا، حمید گلزاری از مس رفسنجان و محمد جواد عباسی از قشقایی هر کدام با ۹ گل زده دیگر گلزنان برتر این مسابقات هستند.

کد خبر 4967781 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نیروی زمینی لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی فوتسال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر والیبال فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سکوی نخست المپیاد ورزشی استعداد‌های برتر ویژه بیماران خاص کشور، کسب جایگاه سوم لیگ دسته یک فوتسال نونهالان کشور، قهرمانی مقتدرانه کاراته کا‌ها در مسابقات شوتوکان کاراته‌دو ایران، قهرمانی سه کشتی گیر در مسابقات انتخابی نیرو‌های مسلح کشور، نایب قهرمان پسران خردسال در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور و کسب مقام سوم رقابت‌های هانمادانگ قهرمانی کشور مهمترین موفقیت‌های قمی‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی بود.

میزبان رویداد‌های ورزشی کارکنان سپاه، مسابقات استراگوس یا تلاش‌های امدادی، فوتسال پایه ها، لیگ دسته اول والیبال جوانان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان، تیم ملی تنیس بانوان و رقابت‌های رده‌بندی بدمینتون بازان زیر ۱۷ و ۱۹ سال در سطح کشور نیز بودیم/ رقابت‌هایی که در برخی از آنها روی سکو رفتیم و بعضی هم تجربه اندوزی کردیم.

از پای کار بودن استاندار برای حل مسئله مسکن ورزشکاران، تعامل اداره ورزش با سپاه برای تحول در ورزش کهک، آغاز ساخت اولین استخر سرپوشیده شهرستان جعفرآباد و توقف عملیات عمرانی سالن ورزشی طاهباز به دلیل کمبود منابع مالی در منطقه کمتر برخوردار از فضای ورزشی شهید محلاتی نیز گفتیم که امیدواریم ورزش قم جهش پیشرفت و توسعه را در سال جاری را بیش از پیش دنبال کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل