Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-25@14:43:56 GMT

برزیل تولید ال ان جی را توسعه می دهد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۶۴۷

برزیل تولید ال ان جی را توسعه می دهد

شرکت برق گولار سهم خود در عرضه ال ان جی در برزیل را افزایش داده و زنجیره انرژی پاک تر با رد پای کربن کمتر را در برزیل توسعه می دهد.

به گزارش «انرژی امروز» از World Oil، توسعه LNG در برزیل در راستای برنامه ملی «نووو مرکادو د گاز» این کشور است که در نظر دارد از LNG به عنوان یک منبع سوخت اقتصادی و کم کربه بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن، برای اجرای این برنامه دو شرکت برق گولار و تکنولوژی گالیلو برای تولید گاز طبیعی مایع بیواتان Bio-LNG باهم همکاری می کنند. ال ان جی تولیدی این دو شرکت برای تولید برق در نیروگاه گازی، توزیع در شبکه توزیع گاز، صنایع و نیز استفاده برای سوخترسانی خودروهای سک و سنگین به کار گرفته خواهد شد.

بر اساس آمارهای منتشر شده فقط 5 درصد از شهرهای برزیل از لوله کشی گاز طبیعی استفاده می کنند. از سویی انتظار می رود با مصرف ال ان جی در ناوگان حمل و نقل این کشور انتشارات CO2 تا 20 درصد کاهش یابد. انتشارات ذرات معلق، اکسیدهای نیتروژن و اکسیدهای سولفور نیز محدود خواهند شد.

 

برچسب هاال ان جی انرژی امروز برزیل تولید LNG

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ال ان جی انرژی امروز برزیل تولید LNG آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو ال ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل ، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب و رئیس اداره بهره بردای آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در سمینار توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر در تبریز حضور یافتند

این سمینار با هدف ترغیب فعالان عرصه صنعت برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر به استناد ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این سمینار عنوان شد، صنایع با قدرت قراردادی بیش از یک مگا وات موظفند معادل یک درصد از برق مصرفی سالیانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند.

در حاشیه این سمینار یداله سلطانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بیش از یک مگا وات است، اظهار داشت: باید برنامه ریزی لازم برای احداث نیروگاه تجدید پذیر جهت تولید حداقل یک درصد از مصرف سالیانه خود انجام شود.

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • توسعه همکاری‌های برق و انرژی ایران و ترکمنستان
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند