Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۵۹۱ پایگاه تابستانی اوقات فراغت در استان کرمان فعالیت می کنند.

"صدیقه مرادی" با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در استان کرمان در راستایتحقق شعار سال ۹۹ (جهش تولید، هر دانش آموز یک مهارت) در شبکه آموزشی دانش آموز «شاد» در حال ارائه خدمات به دانش آموزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ۳۷ دارالقرآن وابسته به آموزش و پرورش استان در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گفت: ۷۳ کانون فرهنگی و  تربیتی نیز در این زمینه فعال هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش  و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۱۶۲ پایگاه اوقات فراغت در مدارس استان کرمان راه اندازی شده است از حضور فعال اتحادیه انجمن های اسلامی در ۸۱ مدرسه استان در زمینه غنی سازی اوقات فراغت خبر داد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت در ۴۸ مجتمع ورزشی ، ۴۰ پژوهشسرا و ۱۵۰ پایگاه بسیج دانش اموزی طرح شهید بهنام محمدی انجام می شود.

مرادی از فعالیت هلال احمر و کانون پرورشی فکری جوانان استان نیز در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ۹۹ از طریف بستر آموزشی شبکه شاد در حال پیگیری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش اوقات فراغت استانی علمی و آموزشی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اوقات فراغت استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم

این روز‌ها فراهم کردن امنیت عبور و مرور دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شهدا ۳۷ مالک اشتر شمالی در شهر کرمان به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آنها شده است. به گفته شهروندخبرنگار ما مقابل درب این مدرسه هیچ سرعت گیری وجود ندارد و خودرو‌ها با سرعت از این خیابان عبور می‌کنند. این موضوع می تواند برای دانش آموزان حادثه ساز باشد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام وقت بخیر مدرسه دخترانه شهدا ۳۷ مالک اشتر شمالی در شهر کرمان هیچ گونه سرعت گیر در جلوی مدرسه برای کنترل سرعت خودرو‌ها بعد از تعطیلی مدارس ایجاد نشده و هر لحظه جان دانش آموزان در خطر تصادف است و خودرو‌ها با سرعت بالا حرکت می‌کنند. در واقع دانش آموزان باید با ترس و دویدن از خیابان عبور کنند. لطفا پیگیری کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمان

بیشتر بخوانید:

ایمنی مدرسه؛ درخواست دانش آموزان مدرسه معراج شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد