Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمایش افکارسنجی جدید در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که یک چهارم صهیونیست‌ها مخالف اجرای طرح اشغال و یک چهارم خواستار اجرای آن در سراسر کرانه باختری هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با گمانه‌زنی‌ها درباره اجرا نشدن طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش‌های بزرگی از اراضی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری، بیش از نیمی از صهیونیست‌های ساکن فلسطین اشغالی گمان نمی‌کنند این طرح اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست» نظرسنجی جدیدی که نتایج آن روز دوشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد ۵۵ درصد از اسرائیلی‌ها شانس پایین یا بسیار پایینی را برای اجرا شدن طرح اشغال کرانه باختری می‌بینند.

بر اساس این نظرسنجی که توسط اندیشکده «مؤسسه دموکراسی اسرائیلی» انجام شد، فقط ۲۷ درصد از صهیونیست‌ها شانس اجرای طرح اشغال را بالا می‌دانند و ۱۸ درصد نیز نظر خاصی ندارند.

در این تحقیق مشخص شد که ۲۵ درصد از اسرائیلی‌ها حامی اجرای طرح اشغال در سراسر کرانه باختری هستند اما در مقابل ۲۵ درصد نیز با اشغال هر بخشی از اراضی خصوصی فلسطینیان مخالف هستند.

به نوشته جروزالم‌پست، وقتی از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی پرسیده شد که اگر اجرای طرح اشغال مشروط به پذیرش تشکیل دولت فلسطینی مستقل شود، ۴۹ درصد با آن موافقت و ۳۸ درصد با آن مخالفت کردند.

در این پیمایش همچنین نظر صهیونیست‌ها درباره کیفیت واکنش کابینه تل‌آویو به شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی سوال شد که به صورت میانگین نمره ۵،۴ به اقدامات کابینه داده شد.

کابینه تل‌آویو پیشتر وعده داده بود روز یکم جولای (چهارشنبه) تاریخ اجرای طرح اشغال خواهد بود اما به نوشته هاآرتص دلیل عدم اجرای این طرح در آن روز، این بود که طرح مذکور از ابتدا بیشتر به عنوان وسیله‌ای برای انحراف توجهات از پرونده‌های فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طراحی شده بود. 

یک نظامی ارشد رژیم صهیونیستی می‌گوید علی‌رغم میل باطنی، مجبور شده‌اند برای مقابله با پیامدهای اجرای احتمالی طرح اشغال سی درصدی کرانه باختری، تمام توجهات خود را روی این منطقه متمرکز کنند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: کرانه باختری طرح اشغال ویروس کرونا اجرای طرح اشغال کرانه باختری صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری

عملیات مبارزان فلسطینی در گرفتار کردن یک صهیونیست در تله پرچم، تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین را به همراه داشت.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری شهاب، گردان‌های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین، به شدت از عملیات تله پرچم در شرق رام الله تمجید کرد.

گردان‌های ناصر صلاح الدین این عملیات را تحولی راهبردی و اقدامی خلاقانه از سوی مبارزان فلسطین در مقابله با نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان در کرانه باختری دانست.

گفتنی است که امروز یک شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست در نزدیکی روستای المغیر در شرق رام الله در تله انفجاری مبارزان مقاومت که زیر پرچم فلسطین تعبیه شده بود، گرفتار و زخمی شد.

از سوی دیگر سرایا القدس گردان‌های جنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در چارچوب نبرد طوفان الاقص و در واکنش به کشتار اردوگاه نورشمس عملیات‌هایی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست انجام دادیم.

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری
  • حمله مجدد اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری در پی جنایت اشغالگران صهیونیست