Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو تیم پارادوومیدانی گفت: چرا پس از این همه مدت مسئولان به خودشان زحمت نمی‌دهند که پاداش مسابقات ما را پرداخت کنند؟ تاریخ انتشار: 10:33 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۲۵۴

امان الله پاپی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص نحوه پیگیری تمرینات خودش اظهار داشت: طی چند ماهی که اردوی تیم ملی پارادوومیدانی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است تمریناتم را متوقف نکرده‌ و با برنامه تمرینی که بهرامی مربی‌ام به من می‌دهد، با پیگیری تمرینات در مکان‌های خلوت سعی کرده‌ام آمادگی خودم را حفظ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نباید زمان را به راحتی از دست بدهیم.

وی با انتقاد از بی توجهی مسئولان به دلیل عدم پرداخت پاداش‌ها گفت: چرا پس از این همه مدت مسئولان به خودشان زحمت نمی‌دهند که پاداش مسابقات ما را پرداخت کنند؟ احساس می‌کنم با تورمی که روز به روز بالاتر می‌رود، به احتمال زیاد در پرداخت پاداش‌ها مسئولان وعده‌هایی را که داده بودند اجرایی نکنند.

عضو تیم ملی پارادوومیدانی در پایان تاکید کرد: در این شرایط که اوضاع اقتصادی کشور دچار مشکل شده ما ورزشکاران هم مانند سایر اقشار جامعه از این قاعده مستثی نیستیم و دوست‌داریم همانطور که مسئولان به فوتبال و برخی دیگر از رشته‌ها اهمیت می‌دهند برای ما هم ذره‌ای ارزش قائل شوند. هدف تمام ورزشکاران به اهتزاز در آوردن پرچم سه رنگ ایران در مسابقات بین‌المللی است و درست نیست مسئولان بین رشته‌های ورزشی و پاداش‌هایی که به ورزشکاران می‌دهند تبعیض قائل شوند.

بیشتر بخوانید: رضایی: هنوز تجهیزات تمرینی خریداری شده به دست‌مان نرسیده

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارادوومیدانی پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو پارادوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد

سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • (ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه