Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@16:29:33 GMT

اعتراف به زورگیری از شهروندان در پارک‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۷۱۹

اعتراف به زورگیری از شهروندان در پارک‌ها

سه سارق که در پارک‌ها از شهروندان زورگیری می‌کردند، دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش شرق، چهارم خرداد سال جاری در‌پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و حضور گشت انتظامی کلانتری ۱۰۳ گاندی مشخص شد در پارکی حوالی خیابان شریعتی سه زورگیر، گوشی موبایل و مبلغی وجه نقد از یکی از شهروندان زورگیری کرده و پس از سرقت دو نفر از سارقان متواری شده‌اند؛ اما یکی از آن‌ها به‌نام شهروز ازسوی شاکی در محل دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده پس از ثبت در کلانتری به دستور مقام قضائی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت و در گام نخست تحقیقات مشخص شد شهروز دارای سوابق متعدد سرقت به‌عنف است.

شهروز در بازجویی‌های پلیسی اظهار کرد: با پرسه‌زنی در پارک‌ها به‌صورت سه‌نفره از مردم زورگیری می‌کردیم و گاهی نیز خود را مأمور معرفی می‌کردیم تا بتوانیم نقشه‌مان را اجرا کنیم.

با تلاش کارآگاهان مخفیگاه یکی از متهمان متواری به‌نام رضا ۲۶‌ساله در محدوده خیابان شریعتی شناسایی و او در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی صراحتا به ارتکاب سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران، با اشاره به اینکه متهم سوم نیز به نام امیر در محله مجیدیه دستگیر شد و به پلیس آگاهی انتقال یافت، تصریح کرد: هر سه متهم به ۱۰ فقره زورگیری در پارک‌های شمال و مرکزی تهران اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران متهمان با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: زورگیری پلیس دستگیری پلیس آگاهی پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند