Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@18:58:00 GMT

تاریخ هرگز ترامپ را فراموش نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۷۵۴

تاریخ هرگز ترامپ را فراموش نمی‌کند

خداوند به  ایشان عمر نوح عطا کند ...
زیرا این عالیجناب، با شخصیتی بی بدیل و تکرار نشده؛  تفکر اصلی  و عملکرد حاکمیت خویش را که در حقیقت به بیداری مردم انجامید و می انجامد، چنان بی باکانه و نترس و  با صراحت لهجه  افشاء و معرفی کرد که در تاریخ آمریکا واقعاً بی سابقه است.

ترامپ در مدت کاری خویش در کاخ سفید توانست اصلیت و مفهوم واقعی و یا پشت پرده گهواره دموکراسی غربی, حقوق بشر, آزادی و برابری  و عدالت انسانی آمریکا را  چنان به درستی معرفی کند که جهان امروز شاهد سرازیر شدن مفاهیم دروغین حقوق مساوی و دموکراسی قلابی از نوع غربی آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در اصل با  تعریف واقعی از حقوق بشر, عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی, برادری از نوع غربی آن؛ علیرغم  انجام این همه جنایت‌های بزرگ، ظالمانه و شیطانی خود در خاوریمانه و نسبت به مردمان خاورمیانه؛  از خود خدمتی بزرگ به جا گذاشت, کمکی بزرگ به ما خاورمیانه‌ای‌ها کرد  تا  این قدر سرگشته، حیران  و حسرت به دل سراب زندگی در  سرزمین آمریکا نباشیم. ترامپ ما و جهان ما را از خواب بیدار کرد, ولی مشکل اساسی ما  جهان سومی‌ها این است که ما خود نمی‌خواهیم از خواب سنگین بیدار شویم، زیرا هنوز هم معتقد به دموکراسی دروغین و کاغذی از نوع آمریکایی آن هستیم.

امروز بايد به اين نتيجه برسيم كه تنها دوست ملت ايران در سرتاسر اين جهان، خود ملت ايران است يعني ما نه دوست هميشگي داريم، نه دشمن هميشگي. بسته به حركاتي كه مي‌كنيم و بسته به منافع ملي ما در هر زمان، دوست و دشمن ما ایرانی‌ها مي‌توانند تغيير كنند. بايد این حقیقت را همه ما بدانيم كه تنها ياور ما در هر زمان؛  ملت ايران است. حالا بايد راه‌هايي در پيش بگيريم كه با اين ملت بزرگ در آشتي، صلح و صفاي كامل به سر ببريم. باید در سایه اسلام ناب؛  هويت ملي و ایرانی خود را با غرور بازيابي كنيم. هویت ملی تنها عاملي است كه اين ملت را تا امروز زنده نگه داشته است و محرک اصلی ما برای پیشرفت و تعالی سرزمین ما ایران جاویدان است.
اگر همه ما ایرانی‌ها از منیت و سودجویی فردی دوری جوییم, و منافع ملی و رفاه و عدالت اجتماعی را اولویت اصلی مان قرار دهیم و بخواهیم از استعدادهاي ناب سرزمین‌مان ایران و هر فرد ایرانی به گونه‌اي درست بهره بگيریم،  ایران همان بهشت موعود مي‌شود كه همه مي‌خواهیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابومهدی المهندس؛ سرباز این فرمانده ایرانی بود /این شهید امروز ۷۰ ساله شد +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «شناسنامه‌های زمان شاه دقیق نبودند. بابا بزرگ تعریف می‌کرد: «زمان شاه هر از گاهی مأمور ثبت به شهرهای اطراف می‌آمد و پدر و مادرها برای همه بچه‌ها شناسنامه می‌گرفتند. خواهر برادرها که همسن نبودند؛ اما شناسنامه‌هایشان همسن در می‌آمد.» این را دختر بنیان‌گذار لشکر ۹ بدر و فرمانده شهید ابومهدی المهندس، یعنی «اسماعیل دقایقی» می‌گوید.

بنابر گزارش فارس، شهید دقایقی که پس از شهادت در امیدیه خوزستان به خاک سپرده شد، در دوران دفاع مقدس عراقی‌هایی را که پس از اسارت به دست ایرانیان، توبه می‌کردند دور هم جمع کرد و لشکر ۹ بدر را تشکیل داد تا علیه رژیم بعث مبارزه کنند.

یکی از سربازان این شهید، جمال جعفر محمد علی آل ابراهیم، یا همان ابومهدی المهندس خودمان بود. ابومهدی می‌گفت: «من افتخار می‌کنم که شهید دقایقی فرمانده من بوده.»

دختر شهید دقایقی به خبرنگار فارس خبر داد که همه این تاریخ‌ها اشتباه بوده و تولد اسماعیل دقایقی، ۸ فروردین‌ماه است. او مطلبی ابتدای سررسید سال ۱۳۶۲ پدرش پیدا کرده که سال تولد خود را در آن این طور نوشته: «۲۲ رجب المرجب ۱۳۷۳ مطابق با سال شمسی ۱۳۳۳»

تبدیل تاریخ نشان می‌دهد که ۲۲ رجب سال ۱۳۷۳ مصادف ۸ فروردین‌ماه سال ۱۳۳۳ است. این شهید امروز ۷۰ ساله شد.

سال‌ها بعد پایان دفاع مقدس و شهادت اسماعیل دقایقی، داعش به وجود آمد و لشکر ۹ بدر به حشدالشعبی یا بسیج عراق تبدیل شد که علیه داعش مبارزه می‌کردند. ابومهدی درباره این شهید می‌گفت: «اگر دقایقی نبود، سپاه بدری نبود، حشد شعبی نبود، من نبودم.»

چیزی که درباره این شهید مبهم است، تاریخ تولد اوست که هر رسانه چیز متفاوتی در این باره می‌گوید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888718

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • ابومهدی المهندس؛ سرباز این فرمانده ایرانی بود /این شهید امروز ۷۰ ساله شد +عکس
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • رمضان شریف: رژیم اسرائیل هرگز به جایگاه پیش از طوفان الاقصی باز نخواهد گشت
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • اتفاق ناگهانی برای ثروت ترامپ | حضور در جمع ۵۰۰ میلیاردر جهان
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست