Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پیروز حناچی» روز سه‌شنبه در دویست و بیست‌وپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه دو فوریتی «اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات مربوط به تکمیل، توسعه و نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران» را تقدیم کرد و افزود: در این لایحه به وعده دولت در خصوص تامین اتوبوس توجه کردیم و با خودروسازهای داخلی توافق‌هایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه انتظار شهرداری بالاتر است و می خواهد به صورت مجدد اجازه شورا را برای هزینه‌کرد در این حوزه بگیرد، تاکید کرد: این لایحه به شهرداری اجازه می‌دهد که توافق‌ها با شرکت‌های اتوبوس‌سازی را پیگیری کند.

شهردار تهران از اعضای شورای اسلامی شهر خواست برای تصویب این لایحه همکاری کنند و افزود: دو فوریت طرح تفصیلی منطقه ۲۲ که قدم به قدم با نظر شورا پیش رفته نیز به صورت لایحه جداگانه در این جلسه ارایه شده است.

حناچی با تاکید بر اینکه این لایحه هم از نظر شهرداری تهران اهمیت دو فوریتی دارد، بیان کرد: امروز مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی هم تشکیل شد و خط ویژه جدیدی در اتوبان همت از زین‌الدین تا میدان صنعت راه‌اندازی می‌شود و حمایت اعضای شورا را می‌طلبد.

به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی تهران در نهایت با ۱۵ رای کلیات لایحه یادشده را تصویب کردند.
 

برچسب‌ها پیروز حناچی شهرداری تهران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروز حناچی شهرداری تهران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران پیروز حناچی شهرداری تهران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از ساخت مسجد در پارک قیطریه: تخریب شعائر اسلامی است

خبر قطع درختان پارک قیطریه به خاطر ساخت مسجد(که البته از سوی شهردار تهران تکذیب شده است) این روزها سر و صدای زیادی داشته است.در همین باره ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به آن در حساب ایکس (توئیتر) نوشت:

ساخت مسجد در بخشی از بوستان قیطریه نه تنها تعظیم شعائر اسلامی نیست بلکه موجب تخریب شعائر و بدبینی بخش وسیعی از شهروندان خواهد شد، تا کِی قرار است خودزنی کنیم؟!

شهرداری تهران به تذکری که در آخرین جلسه علنی شورای شهر دادم توجه نماید و توجیه نکند!

دیگر خبرها

  • انتقاد از ساخت مسجد در پارک قیطریه: تخریب شعائر اسلامی است
  • بازگشت لایحه عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • راه‌اندازی اتوبوس گردشگری در میاندوآب