Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، اکبر کمیجانی، در دومین نشست «بحث و بررسی عملکرد شبکه بانکی در اجرای طرح اعطای تسهیلات به صاحبان کسب‌وکارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا»، ضمن قدردانی از همکاری شبکه بانکی در اعطای تسهیلات به خانوارهای یارانه‌بگیر، گفت: در طرح اعطای تسهیلات به صاحبان کسب‌وکار آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا، تا تاریخ ۱۴تیر ماه ۱۳۹۹، تعداد ۱۴۷ هزار و ۹۰۰ واحد کسب‌وکار با آمار شاغلان ۳۳۲ هزار و ۷۳۰ نفر که مورد تایید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار گرفته بودند، از طریق سامانه کارا به شبکه بانکی کشور معرفی شده‌اند که لازم است در پرداخت تسهیلات ستاد ملی مقابله با کرونا به این واحدها تسریع و تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه موضوع تسریع در اعطای تسهیلات یاد شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که براین اساس پیش بینی می‌شود در روزهای آتی پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب‌وکار با رشد قابل توجهی روبه‌رو شود.

 معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون پایش و سیاست‌های اقتصادی معاونت اقتصادی ریاست جمهوری و اعضای هیات مدیره ناظر بر امور اعتباری بانک‌ها و مؤسسات اعتباری عامل در این جلسه حضور داشتند.

پربیننده ترین تحول در تأمین ارز با آزادسازی منابع بانک مرکزی/ فرصت صادرکنندگان برای بازگشت ارز تمدید نمی‌شود روایت سیف از تولد دلار ۴۲۰۰تومانی ختم رسیدگی به پرونده عباس ایروانی و گروه عظام اعلام شد قانون صدور چک چه تغییراتی کرد؟ نشانه‌های خروج آرام بازار از کما/ جابه‌جایی 388هزار میلیارد تومانی شاپرک در خرداد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی کسب و کار تسهیلات شبکه بانکی قائم مقام بانک مرکزی ویروس کرونا تسهیلات کرونایی واحدهای آسیب دیده از کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت اعطای تسهیلات کسب وکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه (هفتم اکتبر) حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از آناتولی، تس انگرام، سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) تصریح کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند.

 وی در ادامه افزود آسیب‌های وارد شده به کودکان در غزه، ناشی از صدمات وارده درنتیجه حملات هوایی و آسیب‌های روانی به دلیل درگیری‌های خشونت‌بار بوده است.

این سخنگوی یونیسف در کلیپی ویدیویی که در حساب کاربری سازمان ملل در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) منتشر کرد گفت که داستان کودکان غزه نشان‌دهنده تصاویر شنیع و رعب‌آور پیامد‌های درگیری بر انسان‌ها است.

پیشتر جیمز الدر، سخنگوی یونیسف در صفحه کاربری خود در پلتفرم ایکس اعلام کرده بود که گزارش‌های کنونی نشانگر آن است که بیش از ۱۴ هزار جوان درنتیجه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که از هفتم اکتبر آغاز شده است، جان خود را از دست داده‌اند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه ۲ استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

دیگر خبرها

  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند