Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل راه‌آهن شرق گفت: میزان تخلیه بار در راه‌آهن شرق از ابتدای سال تاکنون بیش از سه برابر یعنی ۳۳۷ درصد رشد داشته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا شرقی صبح امروز در حاشیه بازدید از عملیات بارگیری در راه‌آهن شرق اظهار داشت: کارکنان اداره کل راه آهن شرق در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله و پیشگیری، موفق به ثبت بالاترین رکورد تخلیه بار  در  100 روز ابتدای سال به میزان 299 هزار و 151 تن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با 68 هزار و 393 تن  معادل  337 درصد رشد داشته که بالاترین نرخ رشد میزان تخلیه بار در راه آهن شرق از ابتدای تاسیس تاکنون نیز می‌باشد. 

 مدیرکل راه آهن شرق از افزایش 27 درصدی تناژ بارگیری امسال نسبت به سال گذشته در راه آهن شرق خبر داد و گفت: در 100 روز ابتدای سال جاری دو میلیون و 3 هزار و 553 تن در این اداره‌کل بارگیری شده که این میزان بارگیری در مدت مشابه سال 1398 یک میلیون و 574 هزار و 666 تن بوده است. 

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی میراث فرهنگی در خراسان جنوبی/اختصاص یک میلیارد دلار به راه آهن شرقراه آهن شرق رتبه سوم بارگیری ریلی کشور را کسب کرد‌‌راه آهن شرق سبب توسعه اقتصادی خراسان جنوبی می‌شود

شرقی بارهای بارگیری‌شده در این منطقه را سنگ‌آهن دانه‌بندی، کنسانتره سنگ‌آهن، گندله، زغال‌سنگ و فلورین اعلام کرد و با اشاره به ایجاد سازه تخلیه مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات گندله‌سازی منطقه، جانمایی و اقدامات اولیه جهت نصب دستگاه استراکچر به‌منظور  افزایش ظرفیت تخلیه کنستانتره در فاز نخست خاطرنشان کرد: گرچه رویکرد ما از ابتدای تاسیس این اداره‌کل بیشتر بر روی بارگیری و حمل بار متمرکز بوده است ولی امروز با توجه به نیاز کارخانجات منطقه و مزایای فراوان جامعه از حمل ریلی این حجم از بارهای انبوه تمام تلاشمان را برای افزایش ظرفیت تخلیه بار همراستا با بارگیری خواهیم کرد. 

وی افزایش میزان بارگیری به مقاصد ریزو و حسن‌آباد از مبادی مجتمع دولتی و احیاء سپاهان (فولاد سنگان) و افزایش بارگیری سنگ‌آهن از مبدا ایستگاه راه آهن مجتمع سنگان به زرین شهر اصفهان و میانه، بارگیری فلورین به مقصد ترکیه و جذب و حمل بارهای جدید شامل سنگ آهن و گندله به مقصد گل‌گهر و کنسانتره به فولاد خراسان در سال 99 را از جمله دلایل رشد بارگیری در این اداره کل در سال جاری نسبت به سال گذشته اعلام کرد. 

 مدیرکل راه آهن شرق تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها، افزایش ظرفیت شبکه ریلی و شناسایی و رفع موانع و گلوگاه‌ها با هدف افزایش بهره‌وری و ارتقا ایمنی را از جمله برنامه‌های اداره کل راه‌آهن شرق در سال جهش تولید برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با تلاش برای تحقق شعار سال از طریق افزایش ظرفیت حمل ریلی بارهای انبوه با توجه به مزایای فراوان جامعه از حمل ریلی این بارها ضمن کاهش تردد حمل و نقل و تصادفات  جاده‌ای و  صیانت از  محیط زیست امیدواریم بتوانیم  گام‌های  محکمی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای صنعت ریلی کشور برداریم. 

انتهای پیام/252/س

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... حمل بیش از ۶.۵ میلیون تن بار در راه آهن شرق ثبت شد بیرجند| شاخص بارگیری در راه آهن شرق ۲۱ درصد افزایش یافت ۴ محور جدید حمل بار در راه آهن شرق ایجاد شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بار در راه آهن شرق کل راه آهن شرق افزایش ظرفیت تخلیه بار اداره کل سنگ آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی

به گزارش خبرآنلاین،سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه کشور درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: در کل کشور شاهد تردد پرحجم هستیم ولی در محورهای شمالی تردد سنگین و نیمه سنگین است.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: به دلیل حجم زیاد تردد در جاده‌های شمالی از ساعت ۱۳ امروز از مرزن آباد به سمت تهران مسدود کردیم این محدودیت تردد تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

سردار مؤمنی گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران بر اساس به شرایط جاده محدودیت اعلام می‌کنیم.

رئیس پلیس راه کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۵۴۹ نفر جان باختن با توجه به اینکه برخی در بیمارستان بستری هستند احتمال دارد بیشتر هم شود.

وی ادامه داد: ۳۴۰ میلیون تردد در محورهای کشور ثبت شده است که بیشترین آن ۷ فرودین ماه بود که بیش از ۲۹ میلیون تردد داشتیم.

وی گفت: خستگی و خواب آلودگی عدم توجه به جلو از دلایل اصلی تصادفات است همچنین ۴۴ درصد تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو است.

سردار مؤمنی گفت: ۳۰ درصد تصادفات به علت واژگونی است که به دلیل خستگی و خواب آلودگی اتفاق می‌افتد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888686

دیگر خبرها

  • تخلیه ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در بنادر هرمزگان
  • ۱۶میلیون و ۱۰۰ هزارتن محموله ریلی در راه آهن یزد حمل شده است
  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • بارگیری محموله ۸۲ هزار تنی مواد معدنی در بندر امام خمینی
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • رشد ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار
  • افزایش ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار