Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:13:49 GMT

ساخت ۱۳ پل عابر پیاده در قم غیرقابل اجرا است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۸۶۵

ساخت ۱۳ پل عابر پیاده در قم غیرقابل اجرا است

گروه استان‌ها- یک‌صد و چهل و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم برگزار و در آن اجرا و ساخت ۱۳ پل عابر پیاده در قم را عملاً غیرقابل اجرا دانستند و بر لزوم تعیین تکلیف کمبود بودجه شهرداری قم تأکید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، یک‌صد و چهل و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با حضور سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم و  معاونان وی در سالن جلسات شهید باکری  برگزارشده و لوایح واصل‌شده به شورا موردبررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه بعد از ارائه گزارش عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری قم سید مجتبی سبحانی ثابت پرسنل خدمات شهری را در دوران مبارزه با کرونا سربازان خاموش نامید و اظهار داشت: پرسنل خدمات شهرداری در روزهای نخست حتی بدون ماسک و دستکش در میدان خدمت‌رسانی به شهروندان حضور داشتند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم در ادامه عملکرد شهرداری را موفق ارزیابی کرد و افزود: در حوزه‌های پسماند، ضدعفونی و نظارت بر بوستان‌ها و کشتارگاه و بهشت معصومه (س) شهرداری قم بسیار موفق عمل کرده است.

سپس حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اقدامات شهرداری به‌اندازه کافی منعکس نشده و باید مردم گزارش کاملی از اقدامات شهرداری دریافت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد آتش زر نیز ضمن قدردانی از خدمات شهرداری خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضی از مدیران استانی در جلسات ستاد مبارزه با کرونا فقط حضورداشته و هیچ اقدام مؤثری در این دوران برای شهروندان انجام نداده‌اند.

خسارات وارده به شهرداری‌ها در دوران کرونا جبران شود

عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز با ابراز خرسندی از خدمات‌رسانی برای سلامت شهروندان تأکید کرد: خدمت‌رسانی در جهت حفظ سلامت وظیفه همه مدیران است و توقع شهرداری حمایت دولتی در این حوزه است.

وی شهرداری‌ها را در سیاست‌های کلان کشور بدون حامی دانست و تصریح کرد: باید شهرداری‌ها نیز در 13 فصل برنامه‌ریزی‌شده در حمایت از ارگان‌ها سهمی داشته و خسارت‌های واردشده به شهرداری‌ها جبران شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خسارت‌های واردشده به دو بخش آتش‌نشانی و ناوگان اتوبوسرانی را قابل‌توجه خواند و تأکید کرد: حمایت و کمک به رانندگان تاکسی و اتوبوسرانی یکی از مطالبات مدیریت شهری از دولت بوده و امیدواریم حمایت لازم انجام شود.

7 پل عابر پیاده در اردبیل احداث می‌شودورودی و خروجی‌های متعدد آزادراه‌های البرز از مشکلات اساسی است/ ساخت 7 پل عابر پیاده در آزادراه‌های استانحکایت درب‌های همیشه بسته پل عابران پیاده؛ مشکلات عابران در آشفتگی میدان مطهری قم

در ادامه جلسه سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم با درخواست از شورای اسلامی شهر قم خواستار تعیین تکلیف برای کمبود بودجه شد و اظهار داشت: شورای اسلامی شهر باید برای 70 میلیارد تومان کمبود بودجه تصمیم نهایی گرفته و این بخش‌ها تعیین تکلیف شود.

حسن بختیاری نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم رعایت انضباط در بودجه را یکی از دغدغه‌های شورا دانست و خاطرنشان کرد: رعایت انضباط در بودجه مسئله‌ای است که باید به آن توجه لازم شود و حتی از اجرای یک پروژه مهم‌تر بوده و نباید رفتارها و تصمیم گیرها روال انضباط طبیعی بودجه را به هم بزند.

وی با یادآوری نظام‌مند بودن مدیریت شهری در سال‌های اخیر تصریح کرد: در دوران شهرداری دکتر سقاییان نژاد زحمت زیادی کشیده شد تا به این مرحله رسیده‌ایم و بودجه به‌قاعده مشخصی رسیده و انضباط بران حاکم شده است.

اجرا و ساخت 13 پل عابر پیاده در قم عملاً غیرقابل اجرا است

سپس عباس ذاکریان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، شهرداری را در خط مقدم توسعه شهری دانست و اظهار داشت: بعضی از اقدامات با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور غیرممکن شده است.

وی اجرا و ساخت 13 پل عابر پیاده تصویب‌شده را عملاً غیرقابل اجرا دانست و گفت: متأسفانه باوجود برگزاری دو دوره مناقصه هنوز پیمانکاری برای اجرا و ساخت پل‌های عابر پیاده  اقدام نکرده است.

ذاکریان به مشکل شهرداری در خرید ماشین‌های برقی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ماشین‌های برقی از زمان لایحه تا امروز 50 درصد افزایش قیمت داشته و ما نباید زمان را از دست بدهیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: لازم است کمیته ویژه‌ای برای افزایش اختیارت شهرداری تشکیل‌شده و در بعضی از موارد مانند نصب پله‌برقی‌ها که کار به انتها رسیده و پیمانکار به علت افزایش قیمت دلار در حال فسخ قرارداد است را ساماندهی کند.

انتهای پیام/456/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT7 بیشتر بخوانید... افتتاح یک پل عابرپیاده با حضور شهردار منطقه، معاونان و شورای شهر تهران! گزارش تسنیم از جلسه شورای شهر قم؛ از تغییر در خطوط اتوبوسرانی تا نصب ۴ پل عابر مکانیزه گزارشی برای مسئولان شهری همدان؛ وقتی درب آسانسورهای ‌پل عابر پیاده قفل است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر قم پل عابر پیاده غیرقابل اجرا اجرا و ساخت شهرداری ها شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده

به گزارش خبرآنلاین، رییس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت عابر پیاده بر اثر بی توجهی راننده جرثقیل نیسان در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فوت عابر بر اثر بی توجهی راننده نیسان اظهار داشت: در ساعت ۰۲:۳۰ شب گذشته در مسیر بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرق قبل از پل فرهنگ یک دستگاه جرثقیل نیسان که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توجه به جلو به شدت با یک نفر عابر پیاده برخورد می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه سرعت زیاد نیز در این حادثه مزید بر علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده گفت: سرعت زیاد این جرثقیل نیسان باعث شد راننده دیگر نتواند وسیله خود را کنترل کند و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشته با عابر پیاده به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: متأسفانه در اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل حادثه فوت می‌کند.

سرهنگ جوانبخت گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی بیان داشت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیکی به علت توقف خودروها برای دیدن حادثه تصادف بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و به وضعیت قبل بازگشت.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می‌بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همراه ممنوع می‌باشد و رانندگان گرامی کاملاً باید به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

در انتها سرهنگ جوانبخت اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898552

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران