Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:05:42 GMT

شرکت مس در شرایط سخت مردم را تنها نمی‌گذارد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۸۷۸

شرکت مس در شرایط سخت مردم را تنها نمی‌گذارد

به گزارش خبرگزاری مهر، اردشیر سعدمحمدی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوبشرق اظهار داشت: مس در سال گذشته رکورد ۲۵۰ هزار تن تولید کاتد را زد و امیدواریم امسال بتوانیم از ۲۸۰ هزار تن مس کاتدی در کشور عبور کنیم.

وی بیان کرد: با اتفاقاتی که در اکتشاف مس در استان کرمان افتاده امیدواریم بتوانیم سر فصل جدیدی برای معادن جدید داشته باشیم و طرح‌های توسعه با دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورو و ۲۰ هزار میلیارد تومان فضایی در آینده تعریف می‌کند که در ایجاد اشتغال در استان حرف‌های جدیدی بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدمحمدی با بیان اینکه در اواخر سال ۹۸ آزمونی برگزار شد و امسال ۵۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند، افزود: در شهریورماه نیز با برگزاری آزمون دیگر ۳۰۰ نفر اشتغال جدید در استان خواهیم داشت که امیدواریم به طور متناوب ادامه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ بیش از دو و نیم برابر صادرات مس داشتیم و در سه ماهه امسال رکورد زدیم و بیش از ۲۰ درصد نسبت به ۹۸ جلو هستیم و امیدواریم رکوردهای زیادی در همه عرصه‌ها در سال جاری داشته باشیم.

سعدمحمدی صنعت مس را یک مجموعه همدل و یکسو خواند و گفت: اینجا آمده ایم اعلام کنیم شرکت مس در کنار مردم است و در شرایط سخت قطعاً مردم را تنها نخواهیم گذاشت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار کرد: این افتخار را داریم در روستاها کار ایجاد بیش از ۷۰ زمین چمن مصنوعی را به پایان رسانده ایم تا جوانان استفاده کنند و امیدواریم توسعه متوازن در همه بخش‌ها صورت بگیرد و به زودی شاهد حضور تیم فوتبال در لیگ برتر باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: شرکت مس یک بیمارستان ۵۰ تختخوابی با تمام امکانات پزشکی در رفسنجان ایجاد کرده که امیدواریم تا دو هفته آینده توسط مسئولان افتتاح شود و البته اکنون مردم از آن استفاده می‌کنند.

سعدمحمدی ادامه داد: در شهربابک نیز ۲۵ تختخواب و امکانات پزشکی فراهم شده و در همه روستاهای مناطق اطراف سرچشمه امکانات صدعفونی کننده، دستکش، ماسک و … را برای ایجاد ایمنی بهتر برای مردم فراهم کرده ایم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان اظهار کرد: با تغییر ساعات شیفت و برنامه ریزی مدیریت در شرکت توانستیم کنترل این بیماری را به شکلی مناسب مدیریت کنیم و معتقدم با مدیریت و برنامه ریزی مدون قادر خواهیم بود این اتفاق را کنترل کرده و تحت مدیریت قرار بدهیم و مانع از شیوع بیش از این بیماری باشیم.

سعدمحمدی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم هر چه از دستمان بر می‌آید برای مردم و در کنار مردم انجام بدهیم.

کد خبر 4967992

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت ملی صنایع مس ایران مس کرمان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند ایلام خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی دهه کرامت استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد

وزیر کشور گفت: تمامی زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل به ویژه فضاهای متعلق به دستگاه‌های دولتی باید طبق قانون مورد استفاده همه مردم قرار گیرد.

به گزارش میزان، احمد وحیدی، وزیر کشور درباره آزادسازی پلاژ‌های دولتی در سواحل مازندران به نفع مردم اظهار کرد: با توجه به این‌که آزادسازی سواحل مورد تاکید دولت است و گام‌های مهمی نیز در این زمینه برداشته شد باید این اقدام نیز انجام شود. البته تمام این کار‌ها را نمی‌توان در یک بازه کوتاه انجام داد و باید روند قانونی را در نظر گرفت و کار‌ها را دنبال کرد.

وی تصریح کرد: نباید ساحل و زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل انحصاری شود که گروهی بتوانند از این فضا‌ها و امکانات بهره بگیرند و بخش بزرگی از مردم نتوانند. باید ساحل را برای استفاده همگانی آماده کرد.

وحیدی، اظهار کرد: به شهرداران ابلاغ کردیم محوطه‌های ساحلی که در حوزه شهرداری‌هاست برای عموم مردم بهسازی شود. برای فضا‌هایی که در حوزه شهرداری‌ها نیست هم باید طوری برنامه‌ریزی کرد که طبق مقررات زیرساخت‌ها در اختیار عموم قرار بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • ادعا و هشداری تازه؛ التهابات در بازار ارز بیشتر خواهد شد؟
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • اگر با سیاست بانک مرکزی پیش برویم التهابات بازار ارز بیشتر خواهد شد
  • پسماند و مشکلات فراوان در کردستان