Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: کلاس های قرآنی نوجوانان و جوانان به همت کانون فرهنگی هنری خانه های آسمانی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرکرد برگزار می شود.

«علی کریمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان کلاس های اوقات فراغت جوانان در کانون فرهنگی هنری خانه های آسمانی با توجه به شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری خانه های آسمانی مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرکرد ادامه داد: استفاده از ماسک و دستکش در کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری خانه های آسمانی برای حفظ سلامتی نوجوانان و جوانان الزامی است.

 

وی ابراز کرد: کلاس های قرآنی از ابتدای فصل تابستان با حضور عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است.

 

کریمی گفت: همزمان با کلاس های قرآنی، کلاس های فرهنگی و هنری شامل خوشنویسی، طراحی، گلیم بافی، خیاطی و نقاشی با مشارکت مربیان فن و حرفه ای نیز آموزش داده می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری خانه های آسمانی مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرکرد ادامه داد: برگزاری کلاس های قرآنی در تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان بسیار موثر است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلاس قرآنی کلاس های اوقات فراغت مسجد امام حسن عسکری نوجوانان و جوانان کلاس های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد