Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد امامی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال این منابع مالی در قالب ۱۰ فقره تسهیلات اشتغال امسال به متقاضیان روستایی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۶۷۰ میلیارد ریال از این تسهیلات در چهار مرحله از محل اعتبارات اشتغال روستایی به صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی اختصاص یافت که تاکنون ۵۱۰ میلیارد ریال آن  به تولیدکنندگان استان پرداخت شده و بقیه در آینده نزدیک اعطا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در قالب هشت فقره تسهیلات نیز امسال در قالب تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید استان با سایر دستگاه‌ها به متقاضیان پرداخت شده‌ است.

امامی گفت: ۲۹ میلیارد و ۷۰۷ میلیون ریال از تسهیلات اشتغال امسال استان در قالب ۱۲۹ فقره وام کارسازی از منابع داخلی صندوق و ۸۵۵ میلیون ریال نیز در قالب ۱۷ فقره تسهیلات ضروری در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌ است.

وی ادامه داد: ۳۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال از این منابع  امسال در قالب ۱۱۳ فقره تسهیلات سپرده‌گذاری از سوی صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی پرداخت شده است.

استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی به‌عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادرتخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه نخست کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید استان فقره تسهیلات میلیون ریال استان مرکزی پرداخت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین نجف زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته شعب تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی به ۳۳ هزار و ۳۶۴ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی کردند.

وی افزود: از این تعداد پرونده ۲۳ هزار و ۶۹ فقره در بخش کالا و خدمات، ۹ هزار و ۱۲۶ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز، یک هزار و ۱۶۹ فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده که در مجموع رسیدگی به این پرونده‌ها، متخلفان اقتصادی به پرداخت ۵۲ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال محکوم شدند.

نجف زاده با بیان اینکه از میان تخلفات صورت گرفته عدم درج قیمت با ۶ هزار و ۵۱۶ مورد بیشترین تخلف مشهودی بود افزود: گرانفروشی با پنج هزار و ۵۹۹ مورد، کم فروشی با ۲ هزار و ۱۲۱ مورد، عدم صدور فاکتور با یک هزار و ۸۸۰ مورد، عرضه خارج از شبکه با یک هزار و ۲۷۸ مورد و تقلب با یک هزار و ۲۷۸ مورد به ترتیب بیشترین میزان تخلفات بودند.

نجف‌زاده بیان کرد: صدور مجازات‌های غیر نقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالای قاچاق، تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف، نصب پارچه و ممهور نمودن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان از جمله این تخلفات است.

وی با بیان اینکه گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی همراه با دستگاه‌های نظارتی در سال گذشته سه هزار و ۶۳ نوبت گشت ثبت کردند افزود: همچنین از ۱۲ هزار و ۴۴۷ واحد بازرسی شد که از این تعداد بازرسی پنج هزار و ۵۹۳ فقره پرونده تشکیل و متخلفان به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شدند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و مسکن
  • قانون وام ازدواج، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های زیست محیطی 
  • پرداخت بیش از ۴۵ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیان