Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در تشریح جزئیات اجرای طرح رنگ آمیزی بخشی از محله دروازه غار گفت: بعد از جمع آوری معتادان متجاهر محله هرندی مدیریت شهری و کلانشهر نگاه ویژه ای به وضعیت محله هرندی داشتند.

اخبار اجتماعی- شهردار منطقه ۱۲ تهران افزود:اواخر سال 98 در محله هرندی به ویژه محدوده انبار گندم طرح ایجاد لکه های رنگی در دستور کار قرار گرفت و در آن زمان رنگی که استفاده شد کرم بود تا اشباعیت رنگ از بین نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعادتی ادامه داد: ایجاد طرح لکه های رنگی به منظور توانمند سازی اجتماعی محله با توجه به وضعیت اقتصادی ضعیف محله در محور خیابان امید که عرض معبر بزرگ است انجام شد.

او بیان کرد: در ابتدای فصل تابستان در رنگ آمیزی جداره خیابان امید حد فاصل شهرداری ناحیه 4 منطقه 12 تا خیابان مرادخانی با رنگ با اشباعیت بالا بهره بردیم که 2 ویژگی داشت که یکی از آن ها ایجاد طراوت و تازگی در معبر بود.

 

شهردار منطقه ۱۲ تهران در تشریح دیگر ویژگی ایجاد طرح لکه های رنگی در خیابان امید گفت: یکی دیگر از ویژگی های اجرای این طرح دیده شدن بزه در معبر بود و باید گفت زمانی که رنگ در بافت حل می شود بزه خود را نشان نمی دهد .

سعادتی در پاسخ به این سوال که چرا از نقاشی های دیواری استفاده نشد گفت: ما از طرح لکه های رنگ استفاده کردیم و علت این بود که اگر شهروندی بدون توجه آتشی در کنار دیوار روشن کند آسیبی که به نقاشی دیواری می رسد بیشتر از لکه رنگ است و هزینه ترمیم آن بیشتر است.

او بیان کرد: برای برنامه ریزی جهت اجرای رنگ از سازمان زیبا سازی شهرداری تهران و متخصصان این امر مشورت های کافی و تخصصی گرفته شد.

 

شهردار منطقه ۱۲ افزود: رنگ آمیزی خیابان امید اولین فاز از اجرای طرح رنگ آمیزی محله دروازه غار است که به متراژ هزارو 500 متر اجرا شد و در بخش های بعدی به قلب محله دروازه غار خواهیم رفت.

سعادتی ادامه داد: هرچه به قلب محله نزدیک می شویم از اشباعیت رنگ کم می شود و لازم به ذکر است که اجرای این طرح برای جداره هایی است که هیچ نمایی ندارند.

او تاکید کرد: دیده شدن محله و معابر باعث می شود میزان بزه در محله هرندی کاهش پیدا کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهردار منطقه ۱۲ تهران دروازه غار رنگ آمیزی خیابان دروازه غار شهردار منطقه ۱۲ تهران رنگ آمیزی خیابان شهردار منطقه ۱۲ خیابان امید محله هرندی رنگ آمیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب و رفع خطر از ملک مخروبه در شهرک ولی‌عصر(عج) اراک

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک از تخریب و رفع خطر از ملک مخروبه در شهرک ولی عصر(عج) خبر داد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی درباره اقدامات صورت گرفته طی روزهای ابتدای سال جاری اظهار کرد: تخریب و رفع خطر از ملک مخروبه متعلق به سازمان آب در خیابان مطهری شهرک ولی عصر (عج)، مطابق با بند ۱۴ ماده ۵۵ و ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها تخریب و پاکسازی شد، چرا که مکان مذکور محل تجمع افراد معتاد و تخلیه زباله شده بود.

وی افزود: عملیات روکش آسفالت خیابان دکتر مصدق تاکنون با حجم ۳۶۰ تن آسفالت انجام و همچنان ادامه دارد.

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک خاطرنشان کرد: ادامه روکش آسفالت خیابان ستارخان در خیابان شهید شیرودی به حجم ۲۵۰ تن طی روزهای اخیر صورت گرفته و در روزهای آتی نیز با اتمام بارش‌ها، این عملیات تکمیل می‌شود.

عسگری اضافه کرد: اجرای لکه‌گیری معابر سطح منطقه بر اساس درخواست شهروندان در حال انجام است.

وی گفت: طی روزهای اخیر عملیات لکه‌گیری کوچه‌های شهرک بهشتی فاز یک و لکه‌گیری آسفالت پیاده رو خیابان علم الهدی و کوچه ارکیده و کمربندی جنوبی انجام شده است.

کد خبر 739021

دیگر خبرها

  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • جواد خیابانی: چون در محله خیابان به دنیا آمده ام، فامیلی ام خیابانی است!
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • حملات هوایی آمریکا به چند منطقه درشرق سوریه چند شهید و زخمی بر جا گذشت
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان
  • ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه
  • کاشت درخت چنار حدفاصل خیابان‌های شریعتی و سهروردی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی نوروز با شعار «آمد بهارجان‌ها» در شهرضا
  • تخریب و رفع خطر از ملک مخروبه در شهرک ولی‌عصر(عج) اراک
  • اجرای برنامه های فرهنگی نوروز با شعار آمد بهارجان ها در شهرضا