Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:58:44 GMT

پیشرفت قابل توجه طرح ابرار در پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۰۰۴۱

پیشرفت قابل توجه طرح ابرار در پلدختر

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از پیشرفت قابل توجه طرح ابزار در پلدختر خبر داد.

عباس شرفی امروز هفدهم تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در قالب طرح ابرار ۱۶ کیلومتر راه روستایی اولویت‌دار در پلدختر بهسازی و آسفالت می‌شود که این پروژه‌ها در حال حاضر از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بهسازی و آسفالت محور روستایی چغادرمیان (هرسگه) این شهرستان به طول ۱۱ کیلومتر انجام می‌شود که در حال حاضر عملیات بهسازی این محور زیر نظر معاونت فنی و نظارت و با همکاری معاونت راهداری ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، روکش آسفالت آن نیز آغاز شده و تاکنون دو کیلومتر از مسیر آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: بهسازی و آسفالت دو محور روستایی دارباغه به طول دو کیلومتر و میانتاکان به طول سه کیلومتر نیز در قالب طرح ابرار در شهرستان پلدختر در حال اجرا است.

شرفی اضافه کرد: طرح ابرار با هدف بهسازی و آسفالت راه‌های اولویت‌دار روستایی از سال ۹۸ در کشور اجرایی شده است که در راستای اجرای این طرح تا پایان سال جاری ۶۴ کیلومتر راه روستایی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راهداری و حمل ونقل جاده ای طرح ابرار بهسازی و آسفالت طرح ابرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین حسینی از محور‌های مواصلاتی و لزوم ایمن سازی این محور‌ها در سال گذشته ضمن خط کشی نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان در دو مرحله، عملیات شانه سازی در ۴۰ کیلومتر از این محور‌ها نیز انجام گرفته است. 

وی افزود: شهرستان نقده از لحاظ آسفالت راه‌های روستائی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با بهسازی و آسفالت ۳.۵ کیلومتر از این محور‌ها در سال گذشته رتبه دوم برخورداری از آسفالت راه‌های روستائی در استان را به خود اختصاص داده است و ۱۲۰ کیلومتر از این محور‌ها تسطیح و رگلاژ شده اند همچنین در سال گذشته با توجه به نیاز شهرستان، یک کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان روکش آسفالت شد. 

رستمی با اشاره به سایر فعالیت‌ها حوزه استحفاضی این شهرستان گفت: شانه سازی به طول ۲۳ کیلومتر در محور‌های روستائی، شن ریزی ۱۱ کیلومتر از این محور ها، دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان در سال گذشته را شامل می‌شود. 

وی اضهار کرد: بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنائی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد