Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوسپ ویوس اعلام کرد که صدرنشینی رئال مادرید به خاطر داوری نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوپه، یک روز پس از اظهارت خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) درباره کمک داوران به رئال مادرید، سخنگوی باشگاه بارسلونا در این رابطه صحبت کرد که مخالف عقیده رییس تیم کاتالانی بود. خوسپ ویوس گفت: رئال مادرید به لطف داوری صدرنشین لالیگا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپینی علیه بارسا وجود ندارد اما برخی تصمیمات در کلیدی‌ترین زمان فصل، جنجال برانگیز شدند. ما باید خوب بازی کنیم و پیروز شویم. با این حال معیار برنامه VAR ثابت نیست.

ویوس در پایان به کوپه گفت: بحث بر سر دفاع از ابزاری است که باعث بهتر شدن فوتبال می‌شود. باید معیارها را در این برنامه بهبود ببخشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا رئال مادريد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد تا امیدش برای کاهش اختلاف امتیاز با این تیم در صدر جدول بیش از پیش کاهش پیدا کرده باشد. 

شاگردان ژاوی در این بازی دو بار توسط آندریاس کریستنسن و فرمین لوپز از حریف پیش افتادند اما نتوانستند از این برتری محافظت کنند و درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که سه امتیاز این بازی را به راحتی از دست بدهند. 

اعتراض بازیکنان این تیم و ژاوی روی دو صحنه مشکوک بود که در یکی از آنها معتقد بودند توپ از خط دروازه رد شده و سپس توسط آندری لونین دفع شده و دیگری صحنه‌ای بود که برخورد کوبارسی با واسکز باعث شد داور در سوتش بدمد و یک ضربه پنالتی به سود رئال اعلام کند که در نهایت منجر به گل اول و مساوی این تیم شد. 

اما بسیاری از هواداران بارسا با اشاره به اتفاقاتی که پیش از این رخ داده بود، مدعی شده‌اند که این اولین باری نیست که چنین اتفاقاتی در این فصل رخ می‌دهد و بسیاری از تیم‌ها مانند لایپزیش در لیگ قهرمانان و اتلتیکو مادرید، والنسیا و آلمریا هم در طول این فصل در دیدار برابر رئال از عملکرد داوری ضربه خورده و به آن معترض بوده‌اند. 
 

هرچند در بسیاری از موارد، کمک داور ویدیویی و کارشناسان داوری هم تصمیمات گرفته شده را تایید کردند اما جنجال و حواشی ایجاد شده در جریان بازی در این فصل بارها به سمتی رفته که این تصور را به وجود آورده که داوران در بعضی از صحنه‌ها به سود رئال مادرید سوت زده‌اند.

دیگر خبرها

  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟