Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله ۲ پروژه اصلاح شبکه های فرسوده توزیع برق خراسان شمالی با تبدیل ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خود نگهدار بدون اعمال خاموشی انجام شده است.

علیرضا صبوری افزود: این پروژه در راستای پویش هر هفته الف - ب - ایران در شهرستان های شیروان، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه با صرف اعتباری به میزان هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این طرح بیشتر با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه در شرایط سنگین جوی و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته، کاهش تلفات فنی و عایق شدن شبکه و حذف خطرات ناشی از برق گرفتگی شبکه فشار ضعیف اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: مرحله اول این پروژه نیز به میزان۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۹۶۰ میلیارد ریال در سال ۹۷ در شهرستان های بجنورد، اسفراین، جاجرم و فاروج به بهره برداری رسیده بود.

صبوری افزود: در مجموع چهار هزار و ۷۰۰ کیلومتر از طول شبکه های فرسوده فشار ضعیف استان به کابل خودنگهدار مجهز شده است.

وی گفت: به همین دلیل خراسان شمالی، اولین استان سبز در شبکه های روپوش دار عایق فشار ضعیف شناخته شده است.

 ۹۹.۹ درصد جمعیت استان از مزایای برق برخوردارند.

۸۴ درصد مشترکان برق خراسان شمالی مربوط به بخش خانگی، ۴ درصد ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان، یک درصد کشاورزی، کمتر از یک درصد صنعتی و ۱۰ درصد سایر مصارف است.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند، این شرکت ۳۶۸  هزار مشترک دارد.

برچسب‌ها بجنورد کابل خراسان شمالی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد کابل خراسان شمالی برق بجنورد کابل خراسان شمالی برق برق خراسان شمالی فشار ضعیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد