Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@23:27:49 GMT

دومین مرحله آتشباری در معدن طلای هیرد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۰۱۳۴

دومین مرحله آتشباری در معدن طلای هیرد

خبرگزاری آریا - روز گذشته دومین مرحله عملیات آتشباری در تارگت 3 معدن طلای هیرد به منظور باطله برداری و استخراج ماده معدنی صورت گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، روز گذشته دومین مرحله عملیات آتشباری در تارگت 3 معدن طلای هیرد به منظور باطله برداری و استخراج ماده معدنی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با انجام این عملیات آتشباری بالغ بر 4500 تن ماده معدنی تولید و حدود 36 هزار تن نیز باطله برداشت خواهد شد.
بنا بر این گزارش نخستین عملیات معدنکاری در معدن طلای هیرد پس از واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی در اسفندماه سال گذشته آغاز و سالانه 100 هزار تن کانسنگ طلا از این معدن استخراج و وارد چرخه تولید خواهد شد.
گفتنی است محدوده معدنی طلای هیرد در استان خراسان جنوبی و در فاصله 140 کیلومتری جنوب شهرستان بیرجند واقع شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معدن طلای هیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال

 ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی  خوزستان با اشاره به انعقاد قرارداد مکانیزه‌سازی پایانه مواد معدنی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به ارزش سرمایه‌گذاری قریب به ۲۴ هزار میلیارد ریال میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی در اواخر پارسال  گفت: فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد.

او روند صادرات مواد معدنی، مصالح ساختمانی و کود شیمیایی طی چند سال اخیر را رو به رشد عنوان کرد و بر ضرورت ساماندهی آن در قالب یک پایانه مجهز به منظور افرایش بهره وری عملیات تخلیه و بارگیری تأکید کرد و افزود: رشد ترافیک و جذب مشتریان جدید از اهم اهداف برای سرمایه‌گذاری در این پایانه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی  خوزستان می‌گوید: در این قرارداد، ضمن بهسازی و نوسازی تأسیسات، محوطه‌ها و انبارها، خرید و تأمین تجهیزات پیشرفته به منظور تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال، افزایش سهم منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از صادرات و واردات مواد معدنی، مصالح ساختمانی و کود شیمیایی مد نظر است.  

 آقای گرایلو گفت: در جریان این نشست مقرر شد شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی با اهتمام ویژه به برنامه‌ریزی دقیق به منظور انجام عملیات تخلیه و بارگیری، همزمان در خصوص شروع عملیات اجرایی توسعه سرمایه‌گذاری اقدام کند.

با انعقاد این قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال در مساحتی بالغ بر ۴۰ هکتار ضمن ایجاد ۲۰۰ نفر فرصت اشتغال، شاهد افزایش صادرات مواد معدنی، مصالح ساختمانی، کود شیمیایی و افزایش سهم استان خوزستان در صادرات غیرنفتی کشور و ایجاد فرآیند‌های استاندارد عملیات تخلیه و بارگیری در کنار ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد