Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:54:09 GMT

یک هزار و ۹۶۶ واحد متخلف صنفی در کردستان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۰۱۴۰

یک هزار و ۹۶۶ واحد متخلف صنفی در کردستان پلمب شد

سرهنگ امیر هوشنگ حیدریان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پلیس اماکن و ماموران انتظامی در شهرستان‌های استان با گروه نظارت و بازرسی ستاد کرونا متشکل از دستگاه‌های مختلف از جمله فرمانداری‎ها، ادارات صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی از هفتم اسفند سال گذشته تا کنون به صورت مستمر از واحدهای صنفی بازدید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این مدت ۴۱ هزار و ۳۲۹ واحد صنفی استان به صورت مستمر بازدید شده  که در نتیجه آن ۲۰ هزار ۷۴۰ واحد از سوی گروه‌ها اخطار دریافت کرده‌اند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: پلیس اماکن و ماموران انتظامی همچنین برای پنج هزار و ۱۷۹ واحد اخطار صادر کرده و صاحبان ۳ هزار و ۲۱۸ واحد دیگر نیز به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعهد اعلام کرده و یک هزار و ۹۶۶ واحد نیز پلمب شده است.

سرهنگ حیدریان گفت: همچنین در این مدت طی علمیات‌های مختلف ماموران انتظامی استان موفق به کشف انواع کالاهای بهداشتی مختلف از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴۰۱ میلیارد و ۳۲۰ هزار ریال شدند.

سیما سادات لاری روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۶۸ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۴۳ هزار و ۵۱ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان سنندج انتظامی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان سنندج انتظامی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان سنندج انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو شکایات مردمی و گزارش‌ها واصله به معاونت درمان، مطب دندانپزشک قلابی بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و همراهی پلیس اماکن عمومی، برای سومین بار پلمب و فرد خاطی به مراجع قضائی ارجاع شد.

متخلف مذکور باوجوداینکه بارها از جانب مراجع قضائی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تأسیس دوباره مطبِ غیرمجاز دندانپزشکی کرده بود.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد در خصوص این متخلف، اظهار داشت: این دندانپزشک قلابی در حوالی ِمیدان امام حسین (ع) فعالیت داشته و چنانچه مردم از وی شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان بروجرد مراجعه کنند.

زارعی با اشاره به افزایش فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر توسط این افراد از مراجعین، تأکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران‌ناپذیری در مراجعین گزارش شده که منجر به‌صرف هزینه‌های گزاف می‌شوند.

کد خبر 6086613

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم