Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت همسر احمد مهدوی دامغانی استاد ادبیات فارسی دانشگاه هاروارد آمریکا را تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 10:57 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۳۸۲

خبرگزاری میزان - محمدجواد ظریف در پیامی خطاب به احمد مهدوی‎دامغانی درگذشت همسر مکرمه و فرهیخته وی تاج‌ماه آصفی شیرازی، استاد ادبیات فارسی دانشگاه هاروارد آمریکا را تسلیت گفت و از درگاه الهی برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای ایشان و سایر بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مهدوی‌دامغانی اسلام‌شناس و پژوهشگر اخیراً در برنامه شوکران وقتی از استاد مطهری صبحت می‌کرد به گریه افتاد. او می‌گفت مطهری بزرگترین شهید انقلاب است. میانه‌ای با اصطلاح «روشنفکری» - آنچه به غلط معنی شده - نداشت. می‌گفت: امیدوارم روشنفکری مانع از اعتقاد به حقانیت اسلام و حقانیت شیعه نشود.

بیشتر بخوانید: ظریف: پایبندی اروپایی‌ها به تعهدات خود در برجام می‌تواند ناجی این توافق باشد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدجواد ظریف محمدجواد ظریف ادبیات فارسی احمد مهدوی دامغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد

احمد وحیدی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران پس از پایان دیدار رسمی سران ایران و پاکستان و امضای تفاهمنامه همکاری، با همتای پاکستانی خود دیدار کرد.

سید محسن رضا نقوی و احمد وحیدی هم اکنون در حال مذاکره پیرامون آخرین تحولات مرتبط با روابط دوجانبه و همکاری‌های دو کشور هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • سعدی؛ از روحانیِ زمانه خود تا شاعری در زمانه ما که باید تدینش اثبات شود!
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت