Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میناب، از اجرای طرح ساماندهی انشعاب مشترکین بخش بندزرک طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مصطفی زائر پور در جلسه ای که با حضور قائم مقام آب و فاضلاب هرمزگان، معاون مشترکین آبفای استان و بخشدار بندزرک برگزار شد، با اشاره به وضعیت فعلی این بخش گفت: این اقدام در راستای افزایش کیفیت خدمات صورت می گیرد که در نهایت منجر به افزایش فشار آب، جلوگیری از هدر رفت آب و واگذاری انشعاب های جدید صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح سه هزار و 200 انشعاب در شهر بندزرک و روستاهای کولغ کاشی، زهوکی و کلوت ساماندهی خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میناب با اشاره به اینکه ساماندهی اشتراک مستلزم همکاری مشترکین و دهیاران است، گفت: در این زمینه دهیاران آمادگی خود را جهت تسریع در انجام کار اعلام کرده اند.

وی گفت: به دلیل مشارکت مشترکین در حفاری و خرید لوازم، هزینه هفت میلیون و 600 هزار ریالی جابجایی انشعاب از آنها دریافت نمی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افزایش کیفیت خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: سکو‌های اینترنتی برای انتشار آگهی ملزم به اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان هستند و به این سکو‌ها یک هفته مهلت داده می‌شود.

وی گفت: در جلسه‌ای که با یکی از سکو‌های بزرگ انتشار آگهی املاک داشتیم موافقت کردند تا به سامانه املاک و اسکان متصل شوند و مقدمات آن انجام شده است و تا دو روز آینده این اتصال به طور کامل برقرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن از ساماندهی افزود: یکی دیگر از سکو‌های بزرگ این حوزه با اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان برای انتشار آگهی موافقت نکرد و چنانچه این مقاومت ادامه یابد، به استناد مصوبات شورای عالی مسکن و کمیته‌هایی که شورای امنیت برگزار کرده است بخش املاک این سکو‌ها تعطیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اینجا صدا جان می‌گیرد
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب