Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، جلسه کارگروه استفاده از فناوری فضایی در مدیریت مخاطرات طبیعی با حضور نمایندگان سازمان های مختلف مرتبط با مدیریت مخاطرات طبیعی در محل دبیرخانه شورای عالی فضایی برگزار شد.

در این جلسه فرآیند همکاری های بین سازمانی در مورد هر کدام از مخاطرات به صورت جداگانه تعریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لزوم برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز دستگاه ها در مدیریت مخاطرات طبیعی با استفاده از فناوری فضایی و نیز حمایت از کسب و کارهای فضاپایه توسط اعضای کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 4968005 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری فضایی مدیریت بحران بلایای طبیعی ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی فناوری فضایی فیس بوک نوآوری فناوری نانو ناسا موبایل امنیت اطلاعات صندوق نوآوری و شکوفایی گوشی هوشمند شبکه اجتماعی مدیریت مخاطرات طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با رفع فیلترینگ گوگل پلی اظهار کرد: سه بار درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را به کارگروه ارائه دادیم اما اکثریت در این کارگروه با اعضای دولتی نیست. آخرین بار قبل از عید این درخواست را ارائه کردیم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • مخاطرات عدم سرمایه‌گذاری متوازن در زیست‌بوم هوش مصنوعی
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری