Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه ۱۷ تیر ماه ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

وقوع تصادف مرگبار در آستارا

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور گیلان گفت: بر اثر برخورد شدید سواری پراید با کودکی ۱۰ ساله در یکی از خیابان‌های شهر آستارا، کودک به لاین مخالف پرتاب شد و در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: کارشناسان پلیس راهور علت این تصادف مرگبار  را بی‌احتیاطی و توجه نکردن راننده پراید به جلو اعلام کردند.

رئیس پلیس راهور گیلان  گفت: راننده ۲۳ ساله خودروی سواری دستگیر شد.

او تصریح کرد: افراد هنگام رانندگی باید با توجه و دقت کامل به جلو، مراقب عبور و مرور عابران پیاده باشند و از انجام کار‌هایی که مانع تمرکز آن‌ها در رانندگی می‌شود، جداً خوداری کنند.

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در رشت

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان امروز گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان یک انبار لوازم خانگی احتکار شده رابه ارزش ۹۰ میلیارد ریال در شهر رشت کشف و پلمپ کردند.

او  افزود: در بازرسی از این انبار، هزار و ۳۶۱ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال، دستگاه کولر گازی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون، آبگرمکن، هود آشپزخانه، اجاق رومیزی، بخاری گازی، آبسردکن، بخارشوی، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز کشف شد.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: صاحب ۵۶ ساله لوازم خانگی احتکار شده هم دستگیر و به مقام قضائی معرفی شد.

سردار ملکی، با بیان اینکه احتکار کالا یکی از جرایم امنیت اقتصادی در جامعه است ، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو، با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث تصادف مرگبار کالای قاچاق لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک انبار دپوی لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران اداره پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات و کارشناس اتاق اصناف از انبار مذکور بازدید کردند که در نهایت تعداد قابل توجهی از انواع لوازم یدکی استوک شامل ۱۹۴ دستگاه موتور و گیربکس و ۳۳۷ قطعه لوازم یدکی وسایل نقلیه شامل کولر، دینام و استارت که همگی فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بودند کشف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را ۳۰۰ میلیارد ریال تخمین زدند، اظهار داشت: در نهایت کالاهای مکشوفه به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد که توسط اداره تعزیرات حکومتی استان تحت رسیدگی است.

کد خبر 739475

دیگر خبرها

  • قتل مادر ۸۳ ساله هرسینی به دست پسر ۳۵ ساله
  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • تصادف مرگبار سواری ها در جاده جندق - معلمان
  • فیلم| تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت