Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه با بیان این‌که حضور نیافتن این تیم در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی کشور قطعی است، گفت: بی‌مهری مسئولان ورزش و همچنین مشکلات مالی باعث شد که سینا صنعت ایذه باوجود شایستگی‌های فراوان در فصل جدید لیگ برتر کشتی تیم‌داری نکند.

ملک‌محمد بویری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که امسال در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور شرکت نخواهیم کرد، اظهار کرد: با اعلام اسپانسر تیم، عدم حضور سینا صنعت ایذه در لیگ برتر کشور قطعی است و تنها قصد دارد در رده سنی نوجوانان در مسابقات کشوری تیم‌داری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که باشگاه سینا صنعت ایذه پنج سال در لیگ برتر کشور تیم‌داری کرده است، اما مسئولان ورزش خوزستان نسبت به این تیم کم‌لطفی داشته‌اند، گفت: بی‌مهری مسئولان ورزش و همچنین مشکلات مالی باعث شد که سینا صنعت ایذه باوجود شایستگی‌های فراوان، در فصل جدید لیگ برتر کشتی کشور تیم‌داری نکند.

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: البته در زمان مدیریت آقای کیانی‌زاده در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، فکر می‌کنم مبلغ ۱۰ میلیون تومان به باشگاه کمک مالی شد که این مهم در اولین سال حضور تیم در لیگ برتر اتفاق افتاد ولی پس از آن مسئولان استان خوزستان حتی یک ریال هم به ما کمکی نکردند.

وی خاطر نشان کرد: مدیرکل فعلی ورزش و جوانان خوزستان نیز حتی یک جلسه با مسئولان باشگاه برگزار نکرد و با چنین رفتارهایی واقعا بی‌انگیزه شدیم. ضمن این‌که امسال با بحث کرونا مواجه شدیم و به دلیل مشکلات مالی و چنین رفتارهایی از سوی مسئولان، اسپانسر دیگر راغب به تیم‌داری در لیگ برتر نبود.

بویری با بیان این‌که نظر اسپانسر بر عدم تیم‌داری قطعی است و حتی تلاش‌های فدراسیون نیز فایده‌ای نداشت، افزود: حضور نیافتن سینا صنعت ایذه در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور به ضرر کشتی خوزستان است. ما در پنج سال گذشته بسیار به کشتی استان خدمت کرده بودیم اما کسی این تلاش‌ها را ندید و صدای ما را هم نشنیدند.

وی گفت:‌ این همه عنوان قهرمانی برای استان خوزستان کسب کردیم اما هیچ امکاناتی در ایذه برای‌مان فراهم نکردند. اسپانسر تیم ما اگر این هزینه‌ای که خرج کشتی کرد، یک زمین برای خود خریداری می‌کرد، حالا درآمد بیشتری داشت. در نهایت نیز این کم‌لطفی‌ها و بی‌مهری‌ها اسپانسر را برای تیم‌داری دلسرد کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی تیم کشتی سینا صنعت ایذه در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حضور پیدا نمی‌کند که عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی لیگ برتر کشور و قهرمانی، نایب‌قهرمانی و سومی باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان کشتی لیگ برتر کشتی فرنگی کشور سینا صنعت ایذه لیگ برتر کشور فصل جدید لیگ برتر تیم داری تیم کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری، حسین مزرعه و علی یزدان دوست، در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.

امید صالحیان به عنوان مدیر جدید تیم طلایی پوش آبادان برگزیده شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

کد خبر 6064379

دیگر خبرها

  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • دادمرز:معده ‌درد شدید از جهانی ۲۰۱۵ همراهم است/فدای ۱۱ نفرم!
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد
  • آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است