Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@12:39:04 GMT

پلمب یک هزار و ۹۶۶ واحد متخلف صنفی در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۰۳۳۲

پلمب یک هزار و ۹۶۶ واحد متخلف صنفی در کردستان

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان گفت: پلیس امکان این استان به منظور پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا یک هزار و ۹۶۶ واحد متخلف صنفی را پلمب کرده است.

سرهنگ امیر هوشنگ حیدریان روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پلیس اماکن و ماموران انتظامی در شهرستان‌های استان با گروه نظارت و بازرسی ستاد کرونا متشکل از دستگاه‌های مختلف از جمله فرمانداری‎ها، ادارات صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی از هفتم اسفند سال گذشته تا کنون به صورت مستمر از واحدهای صنفی بازدید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این مدت ۴۱ هزار و ۳۲۹ واحد صنفی استان به صورت مستمر بازدید شده که در نتیجه آن ۲۰ هزار ۷۴۰ واحد از سوی گروه‌ها اخطار دریافت کرده‌اند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: پلیس اماکن و ماموران انتظامی همچنین برای پنج هزار و ۱۷۹ واحد اخطار صادر کرده و صاحبان ۳ هزار و ۲۱۸ واحد دیگر نیز به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعهد اعلام کرده و یک هزار و ۹۶۶ واحد نیز پلمب شده است.

سرهنگ حیدریان گفت: همچنین در این مدت طی علمیات‌های مختلف ماموران انتظامی استان موفق به کشف انواع کالاهای بهداشتی مختلف از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴۰۱ میلیارد و ۳۲۰ هزار ریال شدند.

سیما سادات لاری روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۶۸ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۴۳ هزار و ۵۱ نفر رسید.

لینک کوتاه: asriran.com/0035an

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلمپ کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد