Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروز قربانی گفت: فرهاد با توجه به همه مشکلاتی که در استقلال وجود داشت نتایج بدی هم نگرفت چون در برخی از بازی‌ها نفرات کامل تیمش را در اختیار نداشت و با بدشانسی مواجه شد.اگر خود استراماچونی هم می‌ماند قطعا استقلال دچار افت می‌شد.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فاس، پیروز قربانی، کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال، در خصوص وضعیت تیم محبوبش گفتگویی با خبرگزاری برنا صورت داده که مهمترین محورهای آن در ادامه آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- این روزها که حرف و حدیث زیاد است اما فکر نمی‌کنم تیمی بر سر جان بازیکنان خود قمار کند و بخواهد به دروغ بگوید آنها به کرونا مبتلا شده‌اند. این کار اصلا اخلاقی نیست البته قبل از شروع لیگ دیدیم برخی از تیم‌ها می‌گفتند بازیکن کرونایی دارند اما هم بازی تدارکاتی برگزار کردند و هم در لیگ به میدان رفتند. با این حال من فکر نمی‌کنم استقلالی‌ها به دروغ گفته باشند بازیکنان‌شان کرونا دارند.

- این هم از آن حرف‌های عجیب است. مگر بازیکنی که کرونا داشته باشد می‌تواند در تمرینات تیمش شرکت کند؟ مگر تا 2 هفته نباید قرنطینه باشد؟ البته بازیکنانی را دیده‌ایم که 2 روز بعد از مثبت شدن تست کرونا به تمرینات تیم‌شان برگشته‌اند. در کل فکر می‌کنم این ویروس بسیار مبهم است و همه اطلاعاتی که ما درباره آن داریم ناقص است. بهتر است سازمان لیگ خودش وارد کار شود و از همه تیم‌ها در یک جای مشخص تست بگیرد تا اگر هم تستی مثبت شد این همه حواشی پیش نیاید.

- در مقطعی که استرا از استقلال رفت بالاخره باید یکی سرمربی استقلال می‌شد. این سمت به برخی هم پیشنهاد شد اما آنها با توجه به جو آن موقع استقلال و مشکلاتی که وجود داشت قبول نکردند بیایند. به نظر من فرهاد مجیدی هم ریسک کرد و هم شجاعت به خرج داد که در آن برهه سرمربی استقلال شد.

- فرهاد با توجه به همه مشکلاتی که در استقلال وجود داشت نتایج بدی هم نگرفت چون در برخی از بازی‌ها نفرات کامل تیمش را در اختیار نداشت و با بدشانسی هم مواجه شد. مثلا استقلال اگر جلوی فولاد 9 نفره نمی‌شد قطعا بازی را نمی‌باخت و یا در بازی با سایپا اگر آن گل به خودی زده نمی‌شد استقلال می‌توانست برنده باشد. استقلال در بازی با مقابل سایپا هم فوتبال خوبی ارائه داد و از نظر فنی خود بود اما نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. ضمن اینکه اگر خود استراماچونی هم می‌ماند قطعا استقلال دچار افت می‌شد.

- استقلال نسبت به رقبای خود ضعیف‌تر نیست بلکه در مقایسه با خودش کمی افت کرده که این اتفاق با توجه به این همه مصدوم و مشکلاتی که وجود دارد چیز عجیبی نیست. در مجموع روند کلی تیم بد نبوده و اگر مشکلات دست از سر فرهاد و استقلال بردارند این تیم می‌تواند موفق شود.

- نمی‌خواهم کسی را متهم کنم اما فکر می‌کنم افرادی هستند که می‌خواهند از آب گل‌آلود استقلال ماهی بگیرند. توصیه من به فرهاد مجیدی این است که از فضای مجازی بیاید بیرون و اینستاگرامش را ببندد. 90 درصد مطالبی که در فضاهایی مثل تلگرام و اینستاگرام مطرح می‌شود حتی ارزش خواندن هم ندارد چه برسد به اینکه آدم بخواهد به آنها فکر کند یا جواب‌شان را بدهد! فرهاد هم اگر می‌خواهد با استقلال موفق شود باید به آرامش برسد و فقط تمرکزش روی مسائل فنی تیم باشد.

- در باشگاه استقلال شما به عنوان یک سرمربی با مسائل زیادی طرف هستید که اصلا در حیطه اختیارات شما نیست اما روی کارتان تاثیر می‌گذارد. هر روز یک داستان و حاشیه برای استقلال درست می‌شود و سرمربی هم درگیر این حاشیه‌ها می‌شود. استقلالی‌ها اگر موفقیت می‌خواهند باید فضایی آرام و بدون جنجال و حاشیه برای مجیدی فراهم کنند. در واقع در استقلال سرمربی مجبور می شود به مسائلی ورود کند که انرژی و تمرکز را از او می‌گیرد.

مدیری که فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی استقلال انتخاب کرد حالا باید شجاعتش را نشان دهد و از او حمایت کند. با حمایت از فرهاد مجیدی است که یک نسل جدید مربیان جوان در استقلال شکل می‌گیرد. بالاخره روزی باید چرخه معیوب مربیان تکراری در فوتبال ما قطع شود که تاحدودی هم این اتفاق افتاده اما الان زمان حمایت از مربیان جوان است. البته مربیان جوان هم باید خودشان را به روز کنند نه اینکه راه همان مربیان قدیمی را بروند. تغییر مجیدی در شرایط فعلی به صلاح استقلال نیست و باشگاه باید همه جوره پای او بایستد. خود فرهاد هم باید بیشتر روی مسائل فنی تمرکز کند تا استقلال را به روزهای خوبش برگرداند.

منبع:برنا

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی فوتبال فضای مجازی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟

استقلال برای حفظ صدرنشینی، شگفتی‌ساز لیگ برتر بیست و سوم را پیش رو دارد...

طرفداری | تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی از شمس آذر پذیرایی می‌کند.

تنها تقابل تاریخ دو تیم به بازی رفت نیم‌فصل اول لیگ برتر بیست و سوم برمی‌گردد؛ جایی که تیم تازه صعود کرده شمس آذر موفق شد استقلال را متوقف کند. شاگردان سعید دقیقی یکی از شگفتی‌سازان فصل جاری کنار ملوان بوده‌اند. شمس آذر در حال حاضر بالاتر از تیم‌هایی مانند ذوب آهن و فولاد خوزستان در رتبه هفتم جدول قرار دارد. از سوی دیگر استقلال برای حفظ صدرنشینی فقط و فقط به پیروزی فکر می‌کند، چرا که پرسپولیس رقیب سنتی را در یک امتیازی خود می‌بیند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: استقلال - شمس آذر

تاریخ و ساعت برگزاری: جمعه 31 فروردین 1403؛ ساعت 18:00

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: وحید کاظمی | کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور و عبدالنبی پورخلف | ناظر: حسن کامرانی فر

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور