Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی جباری در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در شیراز درباره طراحی و تولید عیب یاب خودرو در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اظهار کرد: «واحد فناور «آسان صنعت صالح پارسه» مستقر در مرکز رشد این واحد دانشگاهی موفق به طراحی و تولید دستگاه عیب یاب سیستم سیم کشی و شبیه ساز سنسورهای خودرو برای استفاده در تعمیرگا ه های خودرو و صاحبان خودرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: «یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که برای اغلب خودرو ها پیش می آید، مشکلات سیستم برق خودرو است که بعضا باعث خسارت فراوانی می شود. با در اختیار داشتن این دستگاه، به دلیل هزینه پایین آن حتی صاحبان خودرو نیز قادر خواهند بود که عیب سیستم برق را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام نمایند.»

مدیرعامل واحد فناور «آسان صنعت صالح پارسه »، درباره ساخت دستگاه عیب یاب سیستم سیم کشی و شبیه ساز سنسور های خودرو گفت: «قابلیت های دستگاه ساخته شده توسط این شرکت شامل: عیب یابی وشبیه سازی تمامی سنسورهای خودرویی، دریچه گاز، پدال گاز، دورموتور، سنسور موقعیت میل سوپاپ، سنسوراکسیژن، گرم کن دریچه گاز، رله دوبل، تست مپ سنسور(فشار هوای مانی فولد)، تست دینام و باتری، اضافه شدن ولتاژهای 3، 5 ،12و 24 ولت، اهم متر با دقت بالا، ولت متر با دقت بالا، بدون نیاز به باتری و بدون نیاز به نقشه کشی و بازکردن کانکتور ECU است.

ابوالحسن صالحی، از دیگر ویژگی‌های این دستگاه عیب یاب خودرو، منوی کاملا فارسی، دارای LCDلمسی، پراپ قابل تعویض، امکان خواندن و پاک کردن کدهای خطا ازطریق OBD، امکان عیب یابی وشبیه سازی تمامی موارد در هر دو حالت اتصال و یا بدون اتصال به ECU را عنوان کرد.

انتهای پیام /

167 / 167 دانشگاه آزاد شیراز دستگاه تستر برق خودرو محمدمهدی جباری واحدهای فناور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شیراز واحدهای فناور دستگاه عیب یاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي

 مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو سال کاري 90 را سال جهاد درعرصه توليد، افزايش بهره وري، کاهش هزينه ها و رضايت مشتريان نام گذاري کرده است.

به گزارش ايکوپرس، جواد نجم الدين درمراسم آغاز سال کاري 90 درجمع کارکنان اين گروه صنعتي با بيان اين مطلب گفت: با توجه به نام گذاري سال90 از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال جهاد اقتصادي بايد درهمه عرصه‌ها از جمله توليد، خدمات پس از فروش، صادرات و عرضه محصولات جديد و جلب رضايت مشتريان جهادي فکر و عمل کرد.

وي با اشاره به برنامه هاي راه 90 ايران خودرو افزود: درسال جاري ايران خودرو 850 هزار دستگاه انواع خودروي سواري با کيفيت توليد و به بازار عرضه خواهد کرد.

 نجم الدين، افزايش توليد خودروهاي کم مصرف، دست يابي به استاندارد زيست محيطي يورو 4 ، توسعه سهم بازارهاي داخلي و خارجي را از ديگر برنامه هاي راه 90 ايران خودرو دانست.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره بر لزوم ارتقاي رضايت مشتريان و منافع ذي نفعان، افزود: اجراي قانون حذف يارانه ها همت و تلاش بيشتري را از سوي کارکنان براي رسيدن به اهداف تعيين شده مي طلبد.

وي با اشاره به کاهش سهم بازار ايران خودرو در سال هاي گذشته، اظهار داشت: ايران خودرو در سال 89 توانست نزديک به 50 درصد سهم بازار خودروي کشور را در دست بگيرد که رکورد بالايي به شمار مي رود.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو ديدار مقام رهبري از ايران خودرو را مهم ترين رويداد سال 89 عنوان کرد که ايجاد کميته عالي کيفيت و ارتقاي جهشي کيفيت محصولات از جمله دستاوردهاي اين ديدار بود.

وي افزود: در سال گذشته کيفيت تمامي محصولات ايران خودرو 40درصد ارتقا يافت و تمامي محصولات در رده کيفي خوب و خيلي خوب قرار گرفتند و سمند به رده خيلي خوب دست يافت.

مهندس نجم الدين خودکفايي کامل در اغلب محصولات به ويژه 206 را از ديگر دستاوردهاي سال 89 ذکر کرد که در سال جديد نيز ادامه خواهد يافت و آن را ناشي از آثار مثبت تحريم هاي اقتصادي دانست.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو، خدمات پس از فروش فراگير را از جمله نيازهاي مهم مشتريان در سال هاي متمادي ذکر کرد و اظهار داشت: در سال 89 شبکه خدمات پس از فروش گسترش يافت و درسال جديد نيز کيفيت خدمات پس از فروش ارتقاي جهشي خواهد داشت.

وي صادرات 40 هزار خودرو از جمله 35 هزار دستگاه سمند را که 30 درصد مجموع توليدات اين محصول بود، از ديگر دستاوردهاي ايران خودرو در سال 89 عنوان کرد و گفت: در سال گذشته براي نخستين بار دو بار تعديل مثبت در سود شرکت داشتيم و ارزش سهام بيش از 3 برابر افزايش يافت که افتخار بزرگي براي ايران خودرو به شمار مي رود.

مهندس نجم الدين افزود: پيش بيني بزرگ ترين سود عملياتي در سال گذشته تحقق يافت و ايران خودرو توانست 1313 ميليارد تومان سود عملياتي کسب کند.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو شکستن رکورد توليد و فروش در بهمن ماه را از ديگر دستاوردهاي شرکت در سال گذشته دانست و گفت: با اجرايي شدن قانون حذف يارانه ها، قيمت محصولات ايران خودرو دو تا پنج درصد کاهش يافت که کمک بزرگي به تثبيت قيمت ها به شمار مي رود.

وي افزود: در سال گذشته سورن اي ال ايکس به بهره برداري رسيد و 207 آي، سمند اس اي و سوزوکي 2400 سي سي به بازار عرضه شدند. ايران خودرو بابل با ظرفيت توليد 15 هزار دستگاه پارس اي ال ايکس و سمند سرير و ايران خودرو فارس براي توليد پارس و سمند به بهره برداري رسيدند.

 نجم الدين راه اندازي موتورسازي سه براي توليد موتورهاي کم مصرف و انبار مکانيزه قطعات را از ديگر رويدادهاي مهم سال گذشته دانست و گفت: درسال جديد، توسعه موتورهاي کم مصرف و استانداردسازي در دستور کار قرار دارد و تمامي محصولات به ايربگ راننده مجهز مي شوند.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو توليد انبوه رانا در شهريور ماه و عرضه سمند جديد با طراحي کاملا ايراني و برخوردار از فناوري روز جهان را از رويدادهاي مهم سال جديد ذکر کرد و گفت: در نيمه دوم سال جديد، تمامي خودروها به استاندارد يورو 4 دست خواهند يافت.

وي بر لزوم تسريع در توليد موتور ديزل ملي تاکيد کرد و از توليد موتور اي اف 7 توربوشارژ خبر داد و گفت: در سال جديد علاوه بر توليد 206 با موتور ديزلي، تيراژ توليد روزانه اين محصول به 1200 دستگاه و سمند از 700 به هزار دستگاه افزايش مي يابد.

 نجم الدين از شروع به کار ايران خودرو آذربايجان و عرضه وانت سمند به جاي وانت پيکان خبر داد و گفت: با توسعه موتورهاي کم مصرف، ميانگين مصرف سوخت محصولات ايران خودرو از 9/7 به 5/7 ليتر در 100کيلومتر کاهش خواهد يافت.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو افزود: در افق 1404 صنعت خودروي ايران به جايگاه نخست صنعت خودروي منطقه دست مي يابد و در بين خودروسازان آسيا از ششم به پنجم و در بين خودروسازان جهان از دوازدهم به يازدهم خواهد رسيد و توليد سالانه آن به سه ميليون دستگاه افزايش مي يابد که يک ميليون دستگاه آن به بازار جهاني صادر خواهد شد.

وي توليد محصولات تجاري در افق 1404 را نيز 120 هزار دستگاه ذکر کرد که 30 هزار دستگاه آن صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور
  • (تصاویر) مقایسه سهند و شاهین؛ کدام خودرو بهتر است؟
  • ترکیبی از قدرت، امکانات لوکس و فناوری هوشمند؛ «اکستریم VX» انتخاب برتر برای سفرهای تجاری
  • مقایسه سهند و شاهین؛ مشخصات فنی و هر آنچه باید بدانید
  • مقایسه سهند و شاهین؛ مشخصات فنی و هر آنچه باید بدانید(+عکس)
  • مقایسه سهند و شاهین؛ مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه باید بدانید(+عکس)
  • تولید انرژی تجدیدپذیر و زیباسازی با توربین‌های بادی خیابانی
  • هوشمندسازی صنعت با فناوری/ پایش ماشین آلات خطوط تولید ایرانیزه شد
  • فعالیت ۴۴ هسته و واحد فناور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد